ارائه کارت واکسن در دانشگاه فنی و حرفه ای الزامی شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: برای حضور در کلاس‌ها و دریافت خدمات رفاهی، واکسیناسیون کرونا و ارائه کارت واکسن الزامی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رضا مهدی افزود: با توجه به تصمیم دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای شروع آموزش حضوری در دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با اولویت برگزاری کلاس‌های دروس عملی شامل کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، برای حضور در کلاس‌های درس، اقامت در خوابگاه‌ها و دریافت خدمات تغذیه در رستوران‌های دانشجویی، واکسیناسیون کامل افراد مرتبط شامل استادان، دانشجویان و کارکنان (دریافت دو دُز واکسن کرونا) و ارائه کارت واکسن الزامی است.

وی افزود: دانشجویان، استادان و همکاران برای حضور در کلاس‌های درس، خوابگاه‌ها و ارائه و دریافت خدمات رفاهی و آموزشی، باید واکسینه شده و کارت دیجیتال واکسیناسیون را از سامانه وزارت بهداشت به آدرس www.salamat.gov.ir دریافت کنند.

مهدی تصریح کرد: چنانچه دانشجویان یا استادان و همکاران هنوز به هر دلیلی موفق به دریافت واکسن نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت www.salamat.gov.ir و ورود اطلاعات درخواستی، نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند. در ضمن، بیش از ۵۷ درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و قاطبه استادان و کارکنان دانشگاه واکسینه شده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: با توجه به الزام واکسیناسیون کامل (دریافت دو دُز واکسن) برای حضور در کلاس‌ها، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، خوابگاه‌ها و رستوران‌های دانشجویی، توصیه و تأکید می‌شود که دانشجویان هر چه زودتر به واکسیناسیون اقدام و کارت دیجیتال واکسن خود را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به وفور واکسن و مراکز تزریق، مسئولیت عدم اقدام به واکسیناسیون با خود فرد اعم از استاد، دانشجو یا همکار بوده و دانشگاه، دانشکده و آموزشکده موظف به رعایت شیوه‌نامه‌ها و کنترل شرایط برای حفظ سلامت افراد و جلوگیری از شیوع کرونا به عنوان یک مسئولیت خطیر اجتماعی ست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار