ارسال نامه کمیسیون قضایی مجلس به قوه قضائیه برای پیگیری وضعیت استخدام قبول‌شدگان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از ارسال نامه کمیسیون متبوعش به قوه قضائیه برای پیگیری آخرین وضعیت استخدام قبول‌شدگان آزمون قوه قضائیه خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات رئیس دستگاه قضا پیش‌بینی‌های لازم برای تامین بودجه جذب انجام شده است.
حسن نوروزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در توضیح آخرین پیگیری‌ها در مورد وضعیت استخدام و جذب قبول‌شدگان آزمون قوه قضائیه، گفت: با پیگیری‌هایی که از حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس دستگاه قضا داشتیم قرار شد تا پایان سال 98 تمامی قبول‌شدگان، استخدام و جذب شوند.
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هفته آینده با ارسال نامه‌ای به قوه‌ قضائیه وضعیت استخدام قبول‌شدگان را پیگیری خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه تنها دو ماه به پایان سال 98 باقی مانده بنابراین با ارسال نامه‌ای وضعیت استخدام قبول‌شدگانی که سال‌ها منتظر استخدام خود هستند را پیگیری خواهیم کرد.
انجام پیش‌بینی‌های لازم برای تامین بودجه جذب قبول‌شدگان
وی با تاکید بر اینکه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تاکنون از هیچ تلاشی برای پیگیری جذب و استخدام قبول شدگان فروگذار نکرده است، گفت: تعداد قبول‌شدگان 6400 نفر بوده که تعدادی از آنها جذب و قرار شد مابقی تا پایان سال جذب شوند.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس دهم درباره تامین بودجه استخدام قبول شدگان، یادآور شد: آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه و آوایی، وزیر دادگستری تاکید داشتند که پیش بینی‌های لازم برای تامین بودجه استخدام قبول‌شدگان انجام شده است و ما هم پیشنهادهای بودجه ای دستگاه قضا را کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 ارائه کردیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار