اسامی رشته‌های جدید کنکور دکتری ۹۸ اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اسامی رشته های جدید دکتری بعد از انتشار نتایج اولیه در آزمون نیمه متمرکز ۹۸ که به تایید دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده است، اعلام شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، رشته های زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس در دوره روزانه، ریاضی محض و فیزیک با دو گرایش گرانش و کیهان شناسی، همچنین نجوم و اختر در پژوهشگاه دانش های بنیادی برای نوبت روزانه، اگروتکنولوژی در دانشگاه فردوسی مشهد در دو دور روزانه و نوبت دوم، آموزش زبان به غیرفارسی زبانان در دوره روزانه و پردیس خودگردان دانشگاه علامه طباطبایی، مشاوره و آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه بجنورد برای نوبت روزانه و طراحی صنعتی در نوبت روزانه دانشگاه تهران از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پذیرش دانشجوی دکتری مجوز دریافت کردند.
با توجه به اعلام کد رشته محل های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعد از چاپ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و کمبود زمان برای فعال کردن سیستم انتخاب رشته، این سازمان وضعیت علمی داوطلبان واجد شرایط را بررسی کرد.
پیش از این داوطلبانی که حدنصاب علمی لازم را دارا بودند، برای انجام مصاحبه و مراحل ارزیابی تخصصی به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ذیربط معرفی شده اند.
در صورتی که داوطلبان در مرحله مصاحبه رشته های مربوط شرکت کرده و کد رشته محل های موجود در فرم انتخاب رشته را در اولویت مورد نظر خود درجه کرده اند، از آنان دعوت شده ات تا از طریق لینکی که امروز سه شنبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور فعال می شود، نسبت به درج این کد رشته محل های جدید در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار