استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (نیروی قراردادکار معین)

دسته ها: استخدام نگهبان استخدام پزشکی استخدام و بازار کار استخدام شهرستان استخدام حسابدار،کمک حسابدار و حسابرس استخدام ماهشهر سایر استخدام ها استخدام ایذه استخدام باغملک استخدام حمیدیه

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اهواز (نیروی قراردادکار معین)

18 اردیبهشت 98 – اصلاح نتیجه فراخوان جذب قراردادی در شغل محل کارشناس تغذیه ماهشهر و اهواز
با عنایت به این که در بند 10/5 مفاد آگهی فراخوان جذب قراردادی شرکت داوطلبان دارای مدرک بالاتر از مقطع تحصیلی اعلام شده در آگهی ممنوع بوده است. و علی رغم صراحت بند مذکور، محرز گردید افرادی با مدرک بالاتر شرکت نموده اند بنابراین به منظور رعایت عدالت استخدامی نتیجه فراخوان در شغل محل های زیر اصلاح می شود. بدیهی است در هر مرحله از مراحل استخدامی محرز شود که داوطلبی به عمد یا سهواً اطلاعاتی خلاف واقعیت داده یا واجد شرایط فراخوان نباشد از ادامه مراحل استخدامی محروم خواهد شد.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک نمایید


26 فروردین 98 – اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مصاحبه قراردادی
بدینوسیله به اطلاع می رساند لیست اسامی پذیرفته شدگان نهایی مصاحبه قراردادی اعلام شد.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


18 فروردین 98 – اعلام فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی قراردادی
پیرو اطلاعیه مورخ 20/12/1397 ، با توجه به به بررسی مدارک صورت گرفته، بدینوسیله فهرست واجدین شرایط شرکت در مصاحبه تخصصی به شرح جدول شماره1 اعلام می گردد.

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


26 اسفند 97 – تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب نیروی قراردادی کار معین اسفند 97

به اطلاع افراد متقاضی شرکت در فراخوان جذب نیروی قراردادی کارمعین دانشگاه می رساند: مهلت ثبت نام و شرکت در فراخوان مذکور تا پایان وقت اداری( ساعت 15) روز دوشنبه 97/12/27 تمدید گردید. بدیهی است این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اهواز برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در نظر دارد از محل مجوز استخدامی شماره ۲۰۹/904/د مورخ 18/2/97 معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد 12 نفر از افراد واجد الشرایط را از طریق مصاحبه تخصصی(در رشته شغلی) و گزینش بصورت قرارداد یک ساله با در نظر گرفتن شرایط مندرج در آگهی، جذب و بکارگیری نماید.

جهت مشاهده متن آگهی آزمون اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام نگهبان استخدام پزشکی استخدام و بازار کار استخدام شهرستان استخدام حسابدار،کمک حسابدار و حسابرس استخدام ماهشهر سایر استخدام ها استخدام ایذه استخدام باغملک استخدام حمیدیه

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.