استخدام دانشگاه های افسری جمهوری اسلامی ایران(اعلام نتایج اولیه)

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

استخدام دانشگاه های افسری جمهوری اسلامی ایران(اعلام نتایج اولیه)

 3 تیر 98 – اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران

کاربران گرامی به اطلاع می رسانید نتایج نهایی آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش اعلام گردید.

1-داوطلبان استخدامی که قبلا به هر نحوی از ارتش جمهوری اسلامی ایران رها ( اخراج ، مستعفی ) شده اند ، پذیرش آنان امکان پذیر نیست. در صورت مراجعه در هر مرحله از پذیرش و استخدام که باشند نسبت به اخراج آنان اقدام خواهد شد.
2-داوطلبان نظام آموزشی جدید (6-3-3) بایستی در هنگام پذیرش مدرک قبولی دیپلم خود را با معدل های مد نظر (درج شده در شرایط و ضوابط) ارائه نمایند.
3-باتوجه به شروع دوره رزم مقدماتی در مورخه 1398/04/18، داوطلبانی که تاریخ پذیرش آنان در تاریخ های 16 و 17 تیرماه می باشد عملا امکان اعزام آنان به مرخصی وجود نداشته و بایستی با آمادگی کامل و به همراه داشتن لوازم شخصی مورد نیاز مراجعه نمایند.
4-داوطلبان از به همراه آوردن هرگونه لوازم غیر ضروری (موبایل، تبلت ، لپ تاپ ، ساعت هوشمند، دوربین و …) اکیدا خودداری نمائید.
آدرس محل مراجعه داوطلبان جهت انجام پذیرش:
داوطلبان قبولین نهایی می بایست راس ساعت 06:00 صبح به آدرس تهران – میدان حر – خیابان امام خمینی – قبل از چهارراه کمالی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه نمایند- شماره تماس : 66973145-021
ارائه مدارک زیر هنگام پذیرش توسط داوطلبان استخدامی الزامی است :
1- اصل و روگرفت شناسنامه و کارت ملی (5 سری)
2 – عکس :تعداد 18 قطعه عکس 4 * 3 ، زمینه سفید ، تمام رخ ، مربوط به سال جاری
3 – اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت فارغ التحصیلی
4 – اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی ( برای داوطلبان نظام قدیم )
5 – دانشجویان انصرافی از دانشگاه : داوطلبانی که دانشجو بوده اند بایستی از تحصیل در دانشگاه مربوطه انصراف داده و با دانشگاه محل تحصیل تسویه حساب کامل نموده و یک نسخه نامه رسمی انصراف از تحصیل را همراه روگرفت فرم تسویه حساب که از تمام قسمت های دانشگاه محل تحصیل امضا گرفته اند ، ارائه نمایند.

6 –  وضعیت نظام وظیفه داوطلبان :
*داوطلبان متولد 1380 در سال جاری مشمول محسوب می شوند.
*داوطلبانی که خدمت مقدس سربازی را به اتمام رسانده اند بایستی در هنگام پذیرش اصل و روگرفت کارت پایان خدمت خود را تحویل دهند.
* کسانی که تحصیلات خود را به اتمام رسانده و گواهی اشتغال به تحصیل ندارند باید دفترچه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت و تاریخ اعزام تا ابتدای شهریور سال 1398پذیرش داشته باشند و یا چنانچه از اتمام یا ترک تحصیل آنان مدت بیش از یک سال نگذشته باشد پذیرش آنان با ارائه معافیت تحصیلی از پلیس +10 انجام خواهد شد.
*کسانی که مشغول انجام خدمت سربازی می باشند باید معرفی نامه یگان و همچنین برگه سفید اعزام به خدمت از پلیس +10 مبنی بر عدم غیبت سنواتی در روی دفترچه اعزام به خدمت ارائه نمایند.
7- آن دسته از داوطلبان پایور که جزء قبول شدگان نهایی می باشند علاوه بر ارائه مدارک ذکر شده فوق بایستی مدارک زیر را نیز در هنگام پذیرش تحویل نمایند.
– خلاصه وضعیت خدمتی به تاریخ روز ممهور به مهر کارگزینی و عکس دار.
– معرفی نامه و رضایت نامه یگانی با امضاء فرمانده یگان.
– روگرفت آخرین فیش حقوقی.
8 – فرم شماره 1 (ضامن یا تعهد خدمت) (دانلود)
تکمیل فرم ضامن ( تعهد خدمت ) با توجه به نوع ضامن به شرح زیر است :
الف ) ضامن نظامی : ضامن نظامی (با درجه بالاتر از استوار یکم )، باید فرم ضمانت مربوطه را ممهور به مهر کارگزینی یگان نموده و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه نماید.
ب ) ضامن نظامی بازنشسته: فرم ضمانت پر شده باید به مهر و امضاء کانون بازنشستگان و ساتا برسد ( ساتا به تنهایی قابل قبول نیست ) و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی به پذیرشگر ارائه شود.
ج) ضامن کاسب و دارای پروانه کسب یا سند مالکیت :
فرم ضمانت پر شده بایستی توسط یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور با ذکر شماره پروانه و سند مربوطه در قسمت های تعیین شده ثبت و با مهر برجسته تایید گردد. ضمنا ارائه کپی و اصل پروانه کسب و سند مالکیت در هنگام پذیرش الزامی است.
شرایط مقبولیت سند مالکیت یا پروانه کسب:
– سند مالکیت باید شش دانگ باشد.
– پروانه کسب باید دائمی و حداقل بیش از 6 سال اعتبار داشته باشد.
د ) ضامن کارمند و کارمند آموزش و پرورش:
فرم ضمانت تکمیل شده باید به تایید و امضاء و مهر کارگزینی اداره مربوطه برسد و همراه با یک نسخه روگرفت فیش حقوقی که ممهور به مهر کارگزینی است به پذیرشگر ارائه شود.
گواهی کسر از حقوق از ضامن با مهر و امضاء کارگزینی اداره مربوطه تا مبلغ 80 میلیون تومان به پذیرشگر ارائه گردد.
کارمند بایستی رسمی و دائمی بوده و قراردادی نباشد. ( ارائه گواهی از سازمان مربوطه جهت تایید کارمند رسمی و دائمی بودن الزامیست)
9- فرم شماره 2(مشخصات بستگان):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
10- فرم شماره 3 (مشخصات انفرادی داوطلب ):(دانلود)
داوطلبان بایستی فرم مربوطه را از وبگاه گزینش اجا دانلود و تکمیل نموده و در هنگام پذیرش ارائه نمایند.
11 – فرم شماره 4 (گواهی عدم سوء پیشینه): (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به اداره تشخیص هویت ناجا مراجعه نمایند.لازم به ذکر است تحویل اصل گواهی عدم سوء پیشینه و روگرفت آن در روز پذیرش الزامی است.
12– فرم شماره 5 (درخواست افتتاح شماره حساب بانک حکمت ایرانیان) : (دانلود)
داوطلبان باید فرم مربوطه را دانلود و چاپ نموده و به همراه پرینت قبولی به دفاتر استخدام و عضویابی محل سکونت خود مراجعه و پس از امضا و ممهور شدن فرم مربوطه به شعبه بانک حکمت ایرانیان مراجعه نمایند. ضمنا بایستی شماره حساب حقوقی خود را که دارای کد 802 می باشد از بانک حکمت ایرانیان اخذ (حساب باز کنند) و در روز پذیرش همراه داشته باشند.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت ارتش اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


24 بهمن ۹۷ – اعلام نتایج اولیه وتکمیل فرآیند گزینش دانشگاه های افسری ارتش

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران به می رساند، نتایج اولیه وتکمیل فرآیند گزینش اعلام شد

مدارک مورد نیاز جهت ادامه فرآیند گزینش:
داوطلبان قبولی آزمون کتبی در طول فرآیند گزینش با مشاوره کارشناسان نسبت به انتخاب نیروی مربوطه (رشته) و اولویت های خود اقدام خواهند کرد.
داوطلبان قبولی آزمون کتبی می بایست در روز مراجعه به مدیریت گزینش و استخدام نزاجا به آدرس تهران – میدان حر – قبل از چهارراه کمالی ،این مدارک را با خود به همراه داشته باشند
۱- اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی و روگرفت از آن‌ها (شناسنامه ۵ سری کامل از تمام صفحات و کارت ملی ۵ برگ پشت و رو).
۲- ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ (تمام رخ) پشت نویسی شده(عکس بدون روتوش باشد).
۳- ۵ نسخه رو‌گرفت از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی پدر و مادر، برادر و خواهر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.(ناپدری و نامادری در صورت داشتن).
۴- داوطلب می‌بایست مشخصات بستگان نسبی و سببی شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها، ناپدری و نامادری ارائه نماید.( فرم مشخصات بستگان را از سایت دانلود و تکمیل نمائید)
۵- ارائه اصل گذر نامه داوطلب ( در صورت دارا بودن ).
۶- اصل و رو‌گرفت مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه(الزامی می باشد) و مدرک پیش دانشگاهی (در صورت اخذ جهت داوطلبان نظام قدیم) – (داوطلبان نظام جدید می بایست گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند و بایستی مدرک قبولی سال آخر متوسطه (سال دوازدهم) خود را با شرط حداقل معدل کل ۱۴، حداکثر تا قبل از شروع دوره رزم مقدماتی مشترک ۹۸/۴/۲۲ ارائه نمایند در غیر این صورت قبول آن ها کان لم یکن تلقی می شود).
۷- اصل مدرک نظام وظیفه (اصل کارت پایان خدمت یا اصل کارت معافیت رهبری یا کفالت یا دفترچه آماده به خدمت بدون داشتن مهر غیبت یا گواهی اشتغال به خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان).
۸- لباس ورزشی و کفش ورزشی مناسب.
۹- پوشه روغنی یک برگ.
۱۰- خودکار.
۱۱- کارکنان پایور آجا یک برگ خلاصه وضعیت خدمتی عکس‌دار با مهر و امضاء ف‌ یگان عمده به همراه معرفی‏ نامه از یگان و مجوز دایره اعزام به مدارس نیروی مربوطه بدون قید و شرط به همراه داشته باشند.
۱۲- هزینه معاینات پزشکی مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال (شصت هزار تومان) می‌باشد. لذا داوطلبان بایستی مبلغ مذکور را (وجه نقد یا کارت بانکی شتابی) به هنگام گزینش به همراه داشته باشند.
۱۳- داوطلبانی که دانشجو هستند، نباید هیچ‌گونه تعهدی به سازمان‌های دیگر داشته و می‏بایست هنگام مراجعه، گواهی اشتغال به تحصیل ارائه نمایند.
۱۴- داوطلبانی که در هنگام ثبت نام با استفاده از شرایط(فرزند نظامی و ایثارگران – آزادگان از کار افتاده کلی – جانبازان از کار افتاده کلی – و دارندگان گواهی بسیج فعال و عضویابی شدگان) در شرط معدل آن‌ها ارفاق در نظر گرفته شده است، باید مدارک خود را به همراه سایر مدارک در زمان پذیرش ارائه دهند.
۱۵- داوطلبانی که دارای احکام قهرمانی در رشته های ورزشی هستند، اصل مدرک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۱۶- داوطلبانی که حافظ قرآن کریم هستند، اصل احکام و مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۱۷- داوطلبانی که دارای مدارک ثبت اختراع و اکتشافات هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۱۸- داوطلبانی که فارغ التحصیل از مدارس تیزهوشان هستند معرفی نامه از آموزش و پرورش به همراه داشته باشند.
۱۹- داوطلبانی که دارای مدارک المپیاد یا بنیاد نخبگان هستند اصل مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۰- داوطلبانی که دارای مدرک تافل هستند مدارک مربوطه را به همراه داشته باشند.
۲۱- نوع رشته تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم باید با هم همخوانی داشته باشد.
تذکر:
– دارا بودن حداقل ۱۶ سال تمام و حداکثر ۲۲ سال (تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۰۵) و در صورت انجام خدمت سربازی، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می‏گردد. فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشند.
– داوطلب حتما بایستی مجرد باشد.(در خصوص درجه ‏داران و کارمندان کلیه نیروها، در صورت متاهل بودن منعی وجود ندارد)
– کلیه درجه ‏داران و کارمندان آجا برابر تبصره ۲ ماده ۴۹ ق آجا(درجه داران تا درجه استواریکمی و کارمندان تا سن ۲۵ سال که در آزمون کتبی قبول گردیده اند، در روز مراجعه جهت فرآیند گزینش گواهی اشتغال به خدمت از یگان محل خدمت با مهر نیروی انسانی آن یگان و نامه رضایت خدمتی و مجوز شرکت در گزینش دانشگاه ‏های افسری آجا از دایره اعزام به مدارس معاونت نیروی انسانی نیروی مربوطه به همراه داشته باشند).
الف- از پذیرش داوطلبانی که مدارک ذکر شده را به ‌همراه نداشته باشند و یا شرایط آنان مغایر با دستورالعمل و یا آگهی استخدام باشد، خودداری خواهد شد.
ب- از ورود همراه داوطلبان اعم از نظامی و غیرنظامی به محل اجرای گزینش جلوگیری به عمل آمده و در صورت مشاهده همراهان در محل گزینش از پذیرش و ادامه کار داوطلب خودداری خواهد شد.
پ- هر داوطلب با مسئولیت خود جهت ادامه مراحل گزینش مراجعه و پیش بینی رفت و آمد و سایر هزینه‌های ضروری (خوراک و اسکان) خود را برای مدت حداقل ۲ روز و حداکثر۴ روز بنماید.
ت- از پذیرش داوطلبان در غیر از ساعت و تاریخ ذکر شده ممانعت بعمل آمده و درهای ورودی راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان طوری برنامه ریزی نمایند که حداقل یک ساعت قبل در محل مذکور حضور داشته باشند.
ث- داوطلبان گرامی لطفا از آوردن وسایل غیر ضروری و ممنوعه از جمله (پیجر، انگشتر، دستبند، زنجیر، گردن بند، فندک، سیگار، چاقو و …) خودداری نمایید
ج- شروع دوره آموزش در نیمه دوم تیر ماه خواهد بود، لذا داوطلبان نظام قدیم بایستی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام جدید باید در پایان خرداد ماه سال ۹۸ قبول شده باشند و اگر داوطلبی تمام مراحل گزینش را با موفقیت طی نموده ولی موفق به اخذ مدرک دیپلم نشده باشد، پذیرش نهایی نخواهد شد.
چ- داوطلبان نظامی پایور و پیمانی و سربازان وظیفه باید با لباس شخصی جهت انجام مراحل گزینش در محل مذکور حضور داشته باشند.
ه- داوطلبان حداقل یک هفته قبل از مراجعه برای انجام مراحل گزینش هیچ دارویی مصرف نکنند.

برای مشاهده دفترچه اعلام نتایج اولیه وتکمیل فرآیند گزینش اینجا کلیک نمایید

برای دانلود فرم مشخصات بستگان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


۲ بهمن ۹۷ – دریافت کارت آزمون دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران
به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران می رساند، لینک دریافت کارت آزمون فعال گردید.
آزمون کتبی جمعه ۹۷/۱۱/۰۵ ساعت ۰۹۰۰ صبح
درب محل های آزمون راس ساعت ۰۸۰۰ بسته خواهد شد.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تکمیل کادر افسری نیروهای زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ، هوایی ، دریایی و سازمان های تابعه خود جهت پاسداری ازاستقلال وتمامیت ارضی ونظام جمهوری اسلامی ایران وادامه راه شهیدان ازبین جوانان متدین ،انقلابی و سلحشورهمرزم می‌پذیرد. داوطلبان درحال تحصیل ودانش آموختگان رشته‌های ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی ومعارف اسلامی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی کاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری ، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

زمان ثبت نام

ریاضی فیزیک – علوم تجربی ۹۷/۰۹/۰۵ الی ۹۷/۱۰/۱۴

ادبیات و علوم انسانی – الهیات و معارف اسلامی ۹۷/۱۰/۱۵ – به علت محدودیت های موجود فقط یک روز

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ۹۷/۱۱/۰۲ الی ۹۷/۱۱/۰۴

آزمون کتبی جمعه ۹۷/۱۱/۰۵ ساعت ۰۸۰۰ صبح

برای مشاهده شرایط استخدام و ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.