استخدام شرکت بادبان دریای ساحل قشم

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم می‌رساند، که ثبت‌نام در این آزمون از بین داوطلبان مرد و زن منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعاونی سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjeshserv.ir از روز شنبه‌ مورخ 1397/09/17 آغاز و در روزسه شنبه مورخ 1397/09/27 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی:
۱. تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران
۲. التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه.
۳. داشتن سلامت جسمی و روانی
۴. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، و یا معافیت پزشکی به گونه ایی که برای گرفتن کارت سلامت پزشک موردی نداشته باشد(کور رنگی، سلامت جسمانی، عدم اعتیاد توسط پزشک معتمد بررسی میشود)ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت و معافیت ۱۸/۱۱/۹۷ میباشد
۵. داشتن حداقل ۱۸سال(۱۷/۰۹/۱۳۷۹) و حداکثر ۳۸سال (۲۷/۰۹/۱۳۵۹) تمام در روز ثبت‌نام، (مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد).
ب- شرایط اختصاصی:
۱- داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم کلیه رشته های علوم انسانی برای شغل کارپرداز غیر حضوری
۲- برای شغل دریانورد ۱۵ درصد سهمیه بومی استان هرمزگان در نظر گرفته می¬شود.
۳- برای سمت افسردوم داشتن حداقل فوق دیپلم کلیه رشته¬های فنی¬ مهندسی، و رشته های مربوط به دریا و دریانوردی، رشته زبان-انگلیسی وکلیه شاخه¬های رشته¬مدیریت.
۴- برای سمت مهندس¬سوم داشتن حداقل فوق¬دیپلم کلیه رشته¬های فنی-مهندسی، رشته های مربوط به دریا و دریانوردی، رشته زبان-انگلیسی،مهندسی¬مکانیک¬ ماشین¬آلات کشاورزی، مهندسی آب
۵- برای سمت های کاربر موتور و ملوان عمومی داشتن حداقل دیپلم مورد نیاز می¬باشد.
۶- برای شغل دبیرخانه داشتن حداقل فوق دیپلم، رشته علوم انسانی کلیه گرایش ها.
۷- برای شغل مدیر امور اداری داشتن حداقل لیسانس رشته های زیرگروه علوم انسانی(علوم اقتصادی، اقتصادصنعتی.حسابداری، کلیه شاخه های مدیریت، علوم سیاسی، روانشناسی،تربیت معلم،و کلیه شاخه های حقوق و زبان انگلیسی).
۸- برای شغل متصدی امور اداری داشتن حداقل فوق دیپلم رشته علوم انسانی کلیه گرایش ها وکلیه شاخه های زبان انگلیسی.
۹- برای شغل مترجم داشتن حداقل لیسانس کلیه شاخه های زبان انگلیسی و داشتن تسلط به مکالمه مورد نیاز میباشد.

ج- مراحل ثبت نام:
۱. تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام
۲. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده نماید.
۱- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).
۲- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰´۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰´۲۰۰ باشد.
۴- تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

د- پرداخت وجه ثبت نام :
ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز شنبه مورخ 1397/09/17 لغایت روز سه شنبه مورخ 1397/09/27 انجام خواهد پذیرفت.
متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ 1/330/000 ریال معادل یکصد و سی وسه هزار تومان که به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.
لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.ضمناً افرادی که سهوا و یا به هر صورتی وجه ثبت نام را پرداخت کرده و از شرکت در آزمون منصرف گردیده اند میبایست کد و رمز عبور خود را تا پایان ثبت نام نزد خود نگه داشته و از پر کردن فرم شرکت در آزمون خودداری نمایند تا بعد از پایان ثبت نام هزینه به حساب آنان عودت داده شود لازم به ذکر است در صورت پرداخت وجه ثبت نام و پر کردن فرم ثبت نام امکان عودت وجه وجود ندارد لذا داوطلبان گرامی به این امر توجه داشته باشند
ح- زمان برگزاری آزمون ونحوه دریافت کارت شرکت درآزمون:
– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/۱۱/۱۳۹۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت تعاونی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرسwww.sanjeshserv.ir قرار خواهد گرفت.
آزمون روز پنجشنبه مورخ 1397/11/18 برگزار خواهد شد، ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

ت- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:
۱- هوش و استعداد شغلی با ضریب ۲
۲- زبان انگلیسی با ضریب۱
۳- ادبیات فارسی با ضریب ۱
۴- ریاضیات باضریب ۲
۵- اطلاعات سیاسی و عمومی با ضریب ۱
آزمون پیش رو دارای نمره منفی میباشد و حداقل نمره قبولی ۵۰ میباشد
ی- نحوه پذیرش :
بعد از برگزاری آزمون، نفرات برتر آزمون به شرکت معرفی .و بعد از انجام تست های روانشناسی و روانکاوی با آنان قرار داد بسته می شود
کلیه هزینه های آموزش نفرات دریانورد و کادر پرسنلی مورد نیاز بر عهده شرکت می باشد
داوطلبان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت به آدرس اینترنتی www.ssqbco.com مراجعه نمایند
ایمیل شرکت به آدرس ssqbcoazmon@gmail.com ۲۴ ساعته پاسخگو سوالات داوطلبان میباشد
ک- ملاحظات:
۱ـ ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت نام در آزمون خودداری نمایند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.
سوالات آزمون در دو تیپ مجزا برای داوطلبان مقطع فوق دیپلم و دیپلم میباشد. لذا داوطلبان محترم به این امر دقت نمایند که با توجه به شغل انتخابی و حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز از آنان آزمون گرفته میشود.بعنوان مثال برای شغل کاربر موتور سوالات در سطح دیپلم و برای شغل مترجم زبان و یا مدیر امور ادرای سوالات در سطح فوق دیپلم میباشد.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.