استخدام شرکت خدمات انفورماتیک در سراسر کشور

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

شرکت خدمات انفورماتیک از متخصصین مجرب و توانمند در حوزه های بانکداری الکترونیک، کسب و کار بانکی، مهندسی نرم افزار از طریق ثبت نام در سایت، شرکت دعوت به همکاری می نماید.
شرکت خدمات انفورماتیک در حال تولید یک سامانه جامع و یکپارچه بانکی بدیع میباشد که بر اساس بهترین روشهای بانکی موجود دنیا بنا میشود و لذا به دنبال جذب نیروهای متخصص و مجرب بانکی میباشد تا به تحلیل و بررسی روشها، فرآیندها، و گزارشات تحلیلی بانکی مذکور بپردازند. موقعیت شغلی فعلی صرفا جهت ایجاد مدلهای کسب و کار بانکی، بدون لحاظ هرگونه فناوری مربوط به تحقق مدلها، میباشد.
راه حلهای جامع و یکپارچه بانکی معتبر مشخصاّ بر مبنای مدل(های) کسب و کار بانکی بنا شده اند که نیازمندیهای مربوط به پیاده سازی فناوری برای تحقق مدلهای کسب و کار را، که تا حد ممکن در راستای استراتژی های بانک مورد نظر باشد، برآورده میسازد.
متقاضی محترم، به عنوان یک متخصص حوزهی بانکی، به انجام فعالیت تعیین محدوده، و بومی سازی مدلهای موجود، که برخاسته از بهترین روشها و فرآیندهای کسب و کار بانکی هستند، به منظور تطبیق آن با کسب و کار مشتریان شرکت خدمات انفورماتیک در حوزه های زیر، خواهد پرداخت.

مهلت آگهی تا تاریخ ۹۳/۱۲/۲۵

آدرس سایت: www.isc.co.ir

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.