استخدام شرکت فولاد جهان آرا اروند

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

 16 آذر 1400: دریافت کارت آزمون استخدام فولاد جهان آرا اروند

به اطلاع می رساند لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت فولاد جهان آرا فعال گردید.آزمون صبح روز پنجشنبه 18 آذر 1400 در شهرستان های اهواز و خرمشهر برگزار می شود.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


۱۴ آذر ۱۴۰۰- اطلاعیه نحوه توزیع کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد جهان آرا اروند

به اطلاع متقاضیان محترم شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد جهان آرا اروند در سال ۱۴۰۰ میرساند که آزمون مذکور صبح روزپنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۱۸ در شهرستانهای اهواز و خرمشهر برگزار میشود.
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیمساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا متقاضیان میبایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف – نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
لینک مربوط به کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۱۴۰۰/۹/۱۶ بر روی سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی سازمان سنجش به نشانی www.sanjeshserv.ir قرار میگیرد و متقاضیان میتوانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای(نام و نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان الزم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطالعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، الزم است برای اصالح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعالم شده در بند »ج« به باجه ی رفع نقص مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد، الزم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصالح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعالم شده در بند »ج« به باجه رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳ -چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکاالتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس میباشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند »ج« به باجه ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطالعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
ج – آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطالعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند »ب« فوق، متقاضیان میتوانند از ساعت ۰۰:۹ صبح الی۰۰:۱۲ و ۰۰:۱۳ الی ۰۰:۱۶ بعدازظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۹/۱۷  به باجه رفع نقص حوزه مربوط )مطابق جدول ذیل( مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

برای مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


1 آذر 1400 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت فولاد جهان آرا اروند

قابل توجه متقاضیان علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد جهان آرا اروند – خرمشهر
بدینوسیله به اطلاع متقاضیان عزیز علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد جهان آرا اروند – خرمشهر می‌رساند، زمان ثبت‌نام این آزمون تا پایان روز سه شنبه مورخ 1400/09/02تمدید گردید و به هیچ عنوان قابل تمدید مجدد نخواهد بود.


شرکت فولاد جهان آرا اروند به منظور تامین نیروي انسانی متخصص مورد نیازخود از میان واجدين شرايط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی دیپلم ، فوق دیپلم ، کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طريق برگزاري آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نمايد.

1– شرایط عمومی استخدام قراردادی با مدت معین:

1 – داشتن تابعیت ايران

2- اعتقاد به دین مبین اسلام

3- انجام خدمت دوره ضرورت يا معافیت قانونی دائم(برای متقاضیان ذکور)

4- عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات

5 – عدم سابقه محکومیت جزايی مؤثر

6 – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانايی براي انجام شغل درخواستی

7 – دارا بودن شرايط احراز شغل متناسب با جداول نیازهاي استخدامی

8 – نداشتن منع قانونی براي استخدام و عدم تعهد خدمتی به ديگر سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور

9 – احراز صلاحیتهای عمومی به تأيید کمیته گزينش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

2– شرایط اختصاصی استخدام قراردادی با مدت معین:

1 – جنسیت پذيرش: آقا و خانم

2 – داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرايش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهاي نیروی انسانی

3 – کسب حد نصاب نمره لازم از آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی

4 – داشتن شرايط سنی به شرح مندرج در جدول

5- داشتن سابقه خدمت مربوط به شرح جدول

* تذکر 1: متقاضیانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز ثبت نام (1400/8/30) فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

* تذکر 2: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان،کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأيیديه هاي مربوط به جدول مشاغل ، بايستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه ساير تأيیديه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر يک از متقاضیان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و يا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب اين اطلاعات پذيرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ايشان ملغی شده و هیچگونه هزينه ثبت نام مسترد نمی­گردد و به لحاظ اخلال و طولانی نمودن فرآیند استخدام قراردادی با مدت معین ، اقدام لازم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.

3– نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طريق سايت اينترنتی به شرح ذيل انجام می گیرد:

1 – ورود به پايگاه اينترنتی به آدرس : www.sanjeshserv.ir

2 – تکمیل فرم ثبت نام در هر مرحله و تايید آنها

3 – تايیديه نهايی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب

4 – دريافت شماره پرونده و کد رهگیري

5 – چاپ فرم ارائه شده توسط سیستم ثبت نام و امضاي آن پس ازچاپ، که حاوي اطلاعات وارد شده توسط داوطلب می باشد.

* تذکر  :ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دريافت شماره پرونده و کد رهگیري از سیستم می باشد و پس از تايید نهايی فرم اينترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن قابل تغییر نمی باشد.

1-3– مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام (الکترونیکی):

1 – تکمیل مراحل ثبت نام از طريق سايت به نشانی www.sanjeshserv.ir

2 – متقاضیان می بایست مبلغ 600000 ریال (شصت هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانندCVV2 و رمز دوم کارت بانك هاي عضو شتاب) پرداخت نمایند.

تذکر: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

3 – اسکن يک قطعه عکس4×3

2-3– نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب :

1 – عکس مربوط به سال جاری باشد

2 – فايل مربوطه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد

3 .حجم فايل ارسالی بايد کمتر از70 کیلوبايت باشد.

4.تصوير بايد در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد.

5 .حتی االمکان عکس رنگی و داراي زمینه سفید باشد.

3-3– مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون :

از بین متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند 3 برابر ظرفیت اسامی اعلام می شود و این افراد مؤظف هستند مدارک ذيل را حداکثر ظرف مدت 5 روز کاري پس از اعلام نتايج، به همراه اصل مدارک به نماينده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد گرديد حضورا ارائه و رسید دريافت نمايند.

1 – اصل به همراه تصوير مدرک تحصیلی

2 – اصل به همراه تصوير کارت ملی

3 – اصل به همراه تصوير تمام صفحات شناسنامه

4 – اصل به همراه تصوير کارت پايان خدمت نظام وظیفه عمومی يا معافیت دائم

5 – اصل به همراه تصوير مدارک دال بر بومی بودن

6 – اصل به همراه تصوير ساير مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

7 – فرم ثبت نام الکترونیکی چاپ شده که حاوي کد رهگیري و شماره پرونده باشد.

تذکر: لازم به ذکر است که پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله استخدام قطعی نمی باشد و هیچگونه تعهدی را برای شرکت در رابطه با استخدام ایجاد نمی نمایند.

4– مهلت ثبت نام:

1-4- متقاضیان واجد شرايط می بایست از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 1400/08/22 لغایت ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 1400/08/30 نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اينترنتی www.sanjeshserv.ir اقدام نمايند.

2-4-به ثبت نام ناقص و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

5– زمان و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون:

متقاضیان جهت مشاهده و پرينت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روزهاي سه شنبه مورخ 1400/09/16و چهارشنبه مورخ 1400/09/17 با درج مشخصات در محل مورد نظر در سايت www.sanjeshserv.ir اقدام نمايند.

* تذکر 3 : همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد در غیر اين صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

6– زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه فنی

زمان برگزاري: آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ 1400/09/18 برگزار می شود.

محل برگزاري: بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد. (با توجه به محل شهرستان انتخابی داوطلب در فرم ثبت نام در یکی از شهرستان های اهواز یا خرمشهر)

مصاحبه فنی: پس از اعلام نتايج اولیه مدارک متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و پس از تايید مدارک به اندزه 3 برابر ظرفیت از طريق برقراري تماس تلفنی ضمن اعلام زمان و مکان انجام مصاحبه به جلسه مصاحبه دعوت می گردند. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به هیچ عنوان به منزله ي پذيرش داوطلب نمی باشد.

7– شرایط خاص:

– این فراخوان صرفا بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان و شرایط استان می باشد و در صورت هرگونه تصمیم حسب شرایط زمان برگزاری آزمون امکان تغییر تاریخ آزمون و یا لغو آزمون وجود دارد.

8– شرايط بومی بودن:

اين فراخوان براي کلیه افراد متقاضی واجد شرایط بوده ولی افراد بومی که بومی بودن آنها محرز گردد در محاسبه نمره کل از ضریب 1/2 برخوردار خواهند شد.داوطلب بومی فردي است که خود يا همسرش واجد يکی از شرايط زير باشد :

الف- محل تولد متقاضی با محل جغرافیايی مورد تقاضا ( شهرستانهای خرمشهر، و آبادان) يکی باشد.

ب- دو مقطع تحصیلی متقاضی در مقاطع ابتدايی، راهنمايی، متوسطه با محل مورد تقاضا يکی باشد.

ج- داوطلب حداقل پنج سال در منطقه سکونت داشته باشد.

9– انتخاب داوطلبان

به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان 3 برابرظرفیت با رعايت اولويت هاي مندرج در آگهی صورت می پذيرد.

تبصره 1: درمواردي که نمره کل و شرایط دو يا چند نفر از متقاضیان در رشته شغلی يکسان باشد انتخاب اصلح از سوي مديريت گزينش ملاک عمل قرار خواهد گرفت. اولويت با داوطلبی است که نمره مصاحبه بالاتری دارد.

تبصره 2: در صورتیکه داوطلبین پس از مصاحبه نتوانند شرايط علمی را احراز کنند شرکت از پذيرش آنان معذور می باشد.

تبصره 3: با توجه به اينکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل مراحل ثبت نام می باشد لازم است در تکمیل آن نهايت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذيرش نخواهد بود.

تبصره 4: داوطلب با تکمیل مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون صريحا و تلويحا اقرار به علم کامل، به مفادآگهی نموده است و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

تبصره 5: گزینش متقاضیان درردیف های شغلی هم نام بدون سابقه از بین متقاضیان با سابقه نیز انجام خواهد شد به عنوان مثال متقاضی که در کد شغلی 14001 با عنوان مهندس برق قدرت (با سابقه کار) نمره و حد نصاب لازم را کسب ننماید در کد 14002 با عنوان مهندس برق قدرت (بدون سابقه کار) نیز گزینش خواهد شد و در صورت کسب نمره و حد نصاب لازم در این کد شغلی معرفی خواهد شد.

تبصره 6: به منظور حفظ سلامت فرایند استخدام در شرکت ، بکارگیری نیروی انسانی که ازبستگان کارکنان شرکت میباشد، صرفا درصورتیکه امتیازات لازم را  کسب نموده باشد، منوط به تصویب کمیته جذب نیروی انسانی شرکت خواهد بود.

10– تاییدیه سلامتی

پذيرفته شدگان موظفند با توجه به شرايط عمومی آگهی با معرفی اين شرکت گواهی/تأيیديه مورد نیاز در ارتباط با سلامت جسمانی، روانی و توانايی انجام کار اخذ نمايد.

11- اطلاع رسانی

هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طريق سايت اينترنتی به آدرس www.sanjeshserv.ir خواهد بود و متقاضیان اطلاعات مورد نیاز خود را بدين طريق دريافت خواهند کرد.

تلفن 06153512371 الی 06153512374 داخلی 641 و 901

ساعات پاسخگويی: 9 صبح لغایت 15 بعد از ظهر

مراجعه کننده گرامی، شماره هاي پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعايت حقوق ساير شرکت کنندگان از طرح سولات خارج از موضوع پرهیز نمايید.

* تذکر مهم: لازم به تاکید می باشد کلیه متقاضیان می بايست شرايط و ضوابط مندرج در اين اطلاعیه را دقیقا مطالعه نموده و درصورت واجد شرايط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. در هر مرحله مشخص شود متقاضی واجد شرايط مندرجات اين اطلاعیه نمی باشد از مراحل پذيرش حذف خواهد شد و هزينه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

12– آزمون

– امتحان کتبی در دو بخش ازمون عمومی و آزمون اختصاصی بعمل خواهد آمد

– آزمون عمومی شامل مواد زیر خواهد بود:

1- فناوری اطلاعات (مهارتهای 7 گانه)

2- ریاضی و آمار مقدماتی

3- زبان و ادبیات فارسی

4- زبان انگلیسی– عمومی

5- هوش و توانمندی های عمومی

  • مواد آزمون اختصاصی از دروس تخصصی مربوط به رشته های تحصیلی زیر خواهد بود.
  • هر یک از سولات آزمونهای عمومی و تخصصی دارای یک امتیاز خواهد بود و نمره کل آزمون کتبی بر اساس 40 درصد آزمون عمومی و 60 درصد آزمون تخصصی محاسبه خواهد گردید
  • نمره کل متقاضیان بومی استخدام با ضریب 1/2 محاسبه خواهد شد

دروس تخصصی آزمون رشته های شغلی به شرح زیر است:

– مهندس برق قدرت: مدارهای الکتریکی – ماشین های الکتریکی- تحلیل سیستم های انرژی الکتریکی– سیستم های کنترل خطی –سیگنالها و سیستم ها

– مهندس الکترونیک: مدارهای الکتریکی– مدار منطقی و ریز پردازنده – الکترونیک 1 و 2– سیستم های دیجیتال–الکترومغناطیس

– مهندسی شیمی: شیمی عمومی، شیمی فیزیک، شیمی کاربردی( صنعتی)، انتقال حرارت  – ترمودینامیک – مکانیک سیالات

– مهندسی متالورژی: خواص فیزیکی مواد –عملیات حرارتی – خواص مکانیکی مواد – شیمی فیزیک – ترمودینامیک- خواص مواد مهندسی و بیومتریال ها

– مهندسی مکانیک جامدات: استاتیک – مقاومت مصالح – طراحی اجزاء –دینامیک–ارتعاشات – ساخت و تولید

– مهندسی مکانیک سیالات: ترمودینامیک – مکانیک سیالات – انتقال حرارت – دینامیک و ارتعاشات

– مهندسی کامپیوتر: پایگاه داده – ساختمان داده ها –طراحی الگوریتم -سیستم عامل – شبکه های کامپیوتری –امنیت شبکه – مدیریت IT– مهندسی نرم افزار

– کارشناس لجستیک: مدیریت لجستیک – سیستم های خرید و انبارداری – برآورد و پیش بینی – برنامه ریزی توزیع-  مدیریت تولید- مدیریت پروژه

– کارشناس منابع انسانی: تئوری های مدیریت – مدیریت منابع انسانی – رفتار سازمانی –فرهنگ سازمانی–آموزش و بهسازی – مدیریت استراتژیک- مدیریت دانش

– کارشناس مالی: اصول حسابداری – حسابداری مالی – حسابداری صنعتی – حسابرسی و حسابداری شرکتها و سهام– مدیریت مالی – اقتصاد خرد و کلان

– کارشناس بازرگانی: تئوری های مدیریت –بازاریابی – دانش مدیریت بازرگانی–اقتصاد خرد و کلان–مدیریت تولید- مدیریت مالی

– کارشناس حقوقی: حقوق مدنی (تعهدات و عقود ) – آیین دادرسی مدنی –حقوق تجارت – حقوق جزای عمومی- حقوق جزای اختصاصی

– کارشناس پشتیبانی: اصول تدارکات و کارپردازی-سیستم های خرید و انبارداری – تئوری‏های  مدیریت- مدیریت مالی- بودجه – برآورد و پیش بینی.

– تکنیسین شیمی: شیمی عمومی، شیمی آلی – شیمی فیزیک – شیمی تجزیه- انتقال حرارت

– تکنیسین برق: مبانی برق – مدارهای الکتریکی – تکنولوژی و کارگاه ه برق صنعتی و سیم پیچی – الکترونیک کاربردی

– کاردان فنی: مبانی برق – مبانی مکانیک–مبانی تأسیسات- مبانی شیمی عمومی– مبانی کامپیوتر

13 – مصاحبه

  • پس از برگزاری آزمون کتبی و مشخص شدن امتیازات آنها ، متقاضیان استخدام بر اساس اولویت نمره کل کسب شده به میزان سه برابر ظرفیت در هر شغل جهت انجام مصاحبه فنی از طریق تماس تلفنی با آنها به شرکت دعوت خواهند شد.

14- تاییدیه مدارک

  • تاییدیه مدارک تحصیلی متقاضیان در صورت قبولی در مراحل استخدام، از طریق مکاتبه با دانشگاه مربوطه اخذ خواهد شد. تاییدیه سایر مدارک نیز در صورت نیاز از دستگاه های اجرایی ذیربط انجام خواهد گرفت

15- سابقه کار

  • منظور از سابقه کار مندرج در جدول زیر ، سابقه اشتغال در شغل مرتبط با شغل مورد تقاضا به مدت تعیین شده میباشد که مستند به مدارک قابل ارائه (برگ گواهی کار، ریز پرداختی بیمه و….) محاسبه خواهد شد. در صورتیکه مدارک ارائه شده در این مورد به تشخیص شرکت ناقص و یا متقن نباشد ، فرد به عنوان متقاضی غیر واجد شرایط شناخته میشود.

16- اعضای خانواده شهدا، ایثارگران در شرایط مساوی از نظر صلاحیت های تخصصی و عمومی از اولویت استخدام برخوردارند.

فهرست شغل محل های شرکت فولاد جهان آرا اروند

کد شغل محل شغل جنسیت محل کار حداقل سابقه کار (سال) حداقل معدل حداکثر سن (سال)
14001 مهندس برق قدرت زن / مرد خرمشهر 3 حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشدو این سقف به میزان سابقه کار حداکثر تا 9 سال قابل افزایش میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي برق گرايش قدرت (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14002 مهندس برق قدرت زن / مرد خرمشهر حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي برق گرايش قدرت (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14003 مهندس الکترونیک مرد خرمشهر 3 حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشدو این سقف به میزان سابقه کار حداکثر تا 9 سال قابل افزایش میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي برق گرايش قدرت (ليسانس و فوق لیسانس)- مهندسي برق گرايش كنترل (ليسانس و فوق لیسانس)- مهندسي برق گرايش الکترونیک (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14004 مهندس الکترونیک مرد خرمشهر حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي برق گرايش قدرت (ليسانس و فوق لیسانس)- مهندسي برق گرايش كنترل (ليسانس و فوق لیسانس)- مهندسي برق گرايش الکترونیک (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14005 مهندس شیمی زن / مرد خرمشهر 3 حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشدو این سقف به میزان سابقه کار حداکثر تا 9 سال قابل افزایش میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
کارشناسی شيمي محض (ليسانس و فوق لیسانس)- مهندسي شيمي (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14006 مهندس شیمی زن / مرد خرمشهر حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
کارشناسی شيمي محض (ليسانس و فوق لیسانس)- مهندسي شيمي (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14007 مهندس متالورژی مرد خرمشهر 3 حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشدو این سقف به میزان سابقه کار حداکثر تا 9 سال قابل افزایش میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي متالورژي و مواد گرايش استخراج فلزات (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14008 مهندس متالورژی مرد خرمشهر حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي متالورژي و مواد گرايش استخراج فلزات (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14009 مهندس مکانیک جامدات مرد خرمشهر 3 حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشدو این سقف به میزان سابقه کار حداکثر تا 9 سال قابل افزایش میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي مكانيک کلیه گرايش ها (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14010 مهندس مکانیک جامدات مرد خرمشهر حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي مكانيک کلیه گرايش ها (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14011 مهندس مکانیک سیالات مرد خرمشهر 3 حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشدو این سقف به میزان سابقه کار حداکثر تا 9 سال قابل افزایش میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي مكانيك گرايش حرارت سيالات (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14012 مهندس مکانیک سیالات مرد خرمشهر حداقل 14 در مقاطع کارشناسی و 15 در مقاطع کارشناسی ارشد تحصیلی حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي مكانيك گرايش حرارت سيالات (ليسانس و فوق لیسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14013 مهندس کامپیوتر زن / مرد خرمشهر 16 حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مهندسي كامپيوتر كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس) – علوم کامپیوتر کلیه گرایشها (ليسانس، فوق ليسانس) – مهندسی فناوری اطالعات كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس) – مدیریت فناوری اطاعات كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14014 کارشناس لجستیک مرد خرمشهر 16 26
شرایط احراز تحصیلی:
مديريت بازرگاني كليه گرايش ها (ليسانس)- مديريت صنعتي كليه گرايش ها (ليسانس)- مهندسي صنايع كليه گرايش ها (ليسانس) – مديريت دولتی كليه گرايش ها (ليسانس)- اقتصاد بازرگانی (ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14015 کارشناس منابع انسانی زن / مرد خرمشهر 16 حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مديريت منابع انساني (ليسانس)- مديريت گرايش مديريت منابع انساني (ليسانس، فوق ليسانس) – علوم تربيتي گرايش اموزش و بهسازي منابع انساني (ليسانس، فوق ليسانس) – مديريت منابع انساني گرايش مديريت استراتژيك منابع انساني(ليسانس، فوق ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14016 کارشناس مالی زن / مرد خرمشهر 16 حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
حسابداري (ليسانس، فوق ليسانس)- مديريت مالي (ليسانس، فوق ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14017 کارشناس بازرگانی مرد خرمشهر 16 حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی:
مديريت بازرگاني كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس)- اقتصاد بازرگانی (ليسانس، فوق ليسانس)- مديريت صنعتي كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس)- مهندسي صنايع كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس) – مديريت دولتی كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14018 کارشناس حقوق زن / مرد خرمشهر 16 حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 26 سال و دارندگان مدرک کارشناسی ارشد 28 سال میباشد
شرایط احراز تحصیلی: حقوق (ليسانس، فوق ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14019 کارشناس پشتیبانی مرد خرمشهر 16 26
شرایط احراز تحصیلی:
مديريت بازرگاني كليه گرايشها (ليسانس، فوق ليسانس)- اقتصاد بازرگانی (ليسانس، فوق ليسانس)- مديريت صنعتي كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس)- مهندسي صنايع كليه گرايش ها (ليسانس، فوق ليسانس)- روابط عمومي (ليسانس)
*مدرک کارشناسی ارشد مشروط به مرتبط بودن رشته کارشناسی مورد قبول می باشد.
14020 تکنسین شیمی مرد خرمشهر 3 14 24سال که سنوات سابقه کار تا سقف 11سال به این سقف سنی قابل افزودن میگردد
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک یا دیپلم علوم تجربی یا فوق دیپلم شیمی در کلیه گرایش های آن
14021 تکنسین شیمی مرد خرمشهر 14 24
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک یا دیپلم علوم تجربی یا فوق دیپلم شیمی در کلیه گرایش های آن
14022 تکنسین برق مرد خرمشهر 3 14 24سال که سنوات سابقه کار تا سقف 11 سال به این سقف سنی قابل افزودن میگردد
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک یا دیپلم علوم تجربی یا هنرستان/فنی و حرفه ای در رشته برق صنعتی و یا فوق دیپلم برق در کلیه گرایش های آن
14023 تکنسین برق مرد خرمشهر 14 24
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک یا دیپلم علوم تجربی یا هنرستان/فنی و حرفه ای در رشته برق صنعتی و یا فوق دیپلم برق در کلیه گرایش های آن
14024 تکنسین مکانیک مرد خرمشهر 14 24 سال که سنوات سابقه کار تا سقف 11 سال به این سقف سنی قابل افزودن میگردد
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم هنرستان/فنی و حرفه ای در رشته های مکانیک یا ماشین افزار یا سیالات یا فوق دیپلم فنی در کلیه گرایش های آن
14025 تکنسین متالورژی مرد خرمشهر 14 24 سال که سنوات سابقه کار تا سقف 11 سال به این سقف سنی قابل افزودن میگردد
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم هنرستان/فنی و حرفه ای در رشته متالورژی یا فوق دیپلم فنی در کلیه گرایش های آن
14026 کاردان فنی مرد خرمشهر 14 24
شرایط احراز تحصیلی:
دارا بودن دیپلم ریاضی فیزیک یا دیپلم علوم تجربی یا هنرستان/فنی و حرفه ای در رشته های مکانیک یا ماشین افزار یا سیالات یا فوق دیپلم فنی در کلیه گرایش های آن
ملاک و مبنای محاسبه حداکثر سن مندرج در جدول فوق، تاریخ 1400/8/30 می باشد

جهت مشاهده متن آگهی اینجا کلیک نمایید

 جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.