استخدام شرکت فولاد جهان آرا اروند

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

 ۱۷ مهر ۱۴۰۱ – اعلام مواد آزمون اختصاصی شرکت فولاد جهان ارا اروند

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت فولاد جهان آرا اروند می رساند،مواد آزمون اختصاصی اعلام گردید.

دروس تخصصی آزمون رشته های شغلی به شرح زیر است:

– کاردان فنی: مبانی مکانیک– مبانی فیزیک – مبانی شیمی عمومی – مبانی کامپیوتر – ریاضی

– کارشناس متالورژی: خواص فیزیکی مواد – خواص مکانیکی مواد – شیمی فیزیک – ترمودینامیک – عملیات حرارتی

– کارشناس مکانیک جامدات: استاتیک – مقاومت مصالح – طراحی اجزاء – دینامیک – ارتعاشات – ساخت و تولید

– کارشناس صنایع: بررسی اقتصادی طرحهای صنعتی – سیستمهای اطلاعات و مدیریت – برنامه ریزی و کنترل پروژه – برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودی ها – اقتصاد مهندسی – تحقیق در عملیات

– کارشناس بازرگانی و لجستیک: دانش مدیریت بازرگانی– اقتصاد خرد و کلان – مدیریت لجستیک –برآورد و پیش بینی – مدیریت مالی – مدیریت تولید

– مترجم زبان انگلیسی: زبان عمومی – زبان و ادبیات انگلیسی – مترجمی زبان انگلیسی

– مترجم زبان اسپانیایی: متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

– کارشناس مالی: اصول حسابداری – حسابداری مالی – حسابداری صنعتی – حسابرسی و حسابداری شرکتها و سهام– مدیریت مالی – اقتصاد خرد و کلان

– کارشناس منابع انسانی و امور اداری: مبانی سازمان و مدیریت– مدیریت منابع انسانی – رفتار و فرهنگ سازمانی – آموزش و بهسازی –مدیریت استراتژیک- آشنایی باقانون کار

– کارشناس IT (تحلیل داده): سیستم عامل- طراحی الگوریتم- پایگاه داده- تجزیه و تحلیل سیستم ها- داشبوردهای مدیریتی- کاوش داده- معماری اطلاعات و تحلیل داده

– کارشناس IT (نرم افزار): پایگاه داده- سیستم عامل- طراحی الگوریتم- برنامه نویسی- مهندسی نرم افزار- معماری کامپیوتر

– کارشناس آتش نشانی: مبانی امداد و نجات و کمکهای اولیه – اصول و مبانی حریق- اصول پیشگیری از بروز و گسترس حریق- شیمی حریق- خاموش کننده های دستی- موتور پمپ ها

– آتش نشان: مبانی امداد و نجات- اصول و مبانی حریق- اصول و مهارتهای آتش نشان- آبرسانی در عملیات اطفاء حریق- شناخت تجهیزات فردی

– پزشک عمومی: متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد

– تکنسین فوریتهای پزشکی: آناتومی- احیای قلبی و ریوی- اورژانس های طبی پیش بیمارستانی- فارماکولوژی- فیزیولوژی

– کارشناس HSE: بهداشت محیط – ایمنی محیط – مهندسی و مدیریت محیط زیست–کلیات بهداشت عمومی- مدیریت HSE

– راننده پایه یک: آشنایی با آئین نامه رانندگی– آشنایی با سوالات فنی و مکانیک خودرو

– کارشناس بهداشت حرفه‏ای: بهداشت حرفه ای-فیزیک- ریاضی- شیمی- ارگونومی

– کارشناس تغذیه: تغذیه اساسی و تغذیه کاربردی- بیوشیمی عمومی- فیزیولوژی

– کارشناس بهداشت محیط: کلیات بهداشت محیط-آلودگی هوا و کنترل آن – آب و فاضلاب- شیمی و میکروبیولوژی آب و فاضلاب- مدیریت مواد زائد و جامد سمی و خطرناک

– کارشناس روابط عمومی: اصول روابط عمومی- مبانی کلی ارتباط جمعی- فنون تبلیغات- اصول روزنامه نگاری- تاریخ معاصر ایران و جهان و مسائل مهم معاصر- نظریه های ارتباطات

– کارشناس پشتیبانی: اصول تدارکات و کارپردازی-سیستم های خرید و انبارداری – تئوری‏های مدیریت- مدیریت مالی- بودجه – برآورد و پیش بینی

– کارشناس حقوقی: حقوق مدنی (تعهدات و عقود) – آیین دادرسی مدنی – حقوق تجارت – حقوق جزای عمومی- حقوق جزای اختصاصی

– کارشناس محیط زیست: آلودگی های محیط زیست- ارزیابی محیط زیست- شناخت و حمایت محیط زیست- اصول ایمنی و حفاظت محیط زیست- اکولوژی

– کارشناس اتوماسیون: مدارهای الکتریکی- ماشین های الکتریکی- سیستم های کنترل خطی- سیگنالها و سیستم ها- الکترونیک – سیستم های دیجیتال

– کارشناس نقشه کشی صنعتی: مبانی نظری طراحی صنعتی- ساخت و تولید و مواد- نقشه کشی صنعتی- نقشه کشی قالب های صنعتی

– تکنسین برق: دروس مبانی برق( مدارهای الکتریکی- فیزیک الکتریسته و مغناطیس- الکترونیک- ماشین‏های الکتریکی و مدارهای فرمان و سیم پیچی- مدار منطقی- ابزار دقیق)

– تکنسین مکانیک: دروس مبانی مکانیک (استاتیک- مقاومت مصالح- سیالات- ترمودینامیک- انتقال حرارت- رسم فنی)

– تکنسین متالوژی: دروس مبانی متالوژی (ریخته‏گری آلیاژهای آهنی و غیرآهنی، اصول ریخته گری، مصالح ذوب و قالب گیری – فیزیک حرارت، متالورژی فیزیکی)

– کاردان لجستیک: مبانی کارپردازی و پشتیبانی- مبانی بازرگانی- مدیریت لجستیک و تامین- مبانی کامپیوتر


شرکت فولاد جهان آرا اروند واقع در شهرستان خرمشهر به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیازخود از میان واجدین شرایط آقا و خانم در مقاطع تحصیلی دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید.

۱– شرایط عمومی استخدام قراردادی با مدت معین:

۱ – داشتن تابعیت ایران

۲- اعتقاد به دین مبین اسلام

۳- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم(برای آقایان)

۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات

۵ – نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۶ – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام شغل درخواستی

۷ – دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی

۸ – نداشتن منع قانونی برای استخدام و عدم تعهد خدمت به سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور

۹ – احراز صلاحیت های عمومی به تایید هیات مرکزی گزینش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

۱۰ – داشتن هرگونه نسبت خانوادگی با شاغلین در مجموعه فولاد جهان آرا به شرح ذیل برای شرکت در آزمون ممنوع بوده و در هر مرحله از استخدام که مشخص گردد داوطلب پذیرفته شده دارای نسبت خانوادگی با شاغلین در مجموعه فولاد جهان آرا و شرکت های زیر مجموعه باشد، قبولی یا ادامه همکاری کان لم یکن تلقی خواهد شد:

الف) اجداد، پدر ، مادر، فرزند و نوه و همسر آنها
ب) برادر، خواهر به اضافه همسر و فرزندان آنها
ج) عمه، عمو، دایی، خاله به اضافه همسر و فرزندان آنها
د) همسر و خانواده همسر شامل :پدر، مادر ، برادر و خواهر به اضافه همسر و فرزندان آنها

۲– شرایط اختصاصی

۱ – جنسیت پذیرش: آقا و خانم

۲ – داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای نیروی انسانی

۳ – کسب حد نصاب نمره لازم از آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی

۴ – داشتن شرایط سنی به شرح مندرج در جدول

۵- داشتن سابقه خدمت به شرح جدول

* تذکر ۱: متقاضیانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که شرایط سنی لازم تا تاریخ ۱۴۰۱/۸/۱۲ را دارا بوده و همچنین تا این تاریخ فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

* تذکر ۲: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تاییدیه های مربوط به جدول مشاغل، بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تاییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از متقاضیان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی شده و هیچگونه هزینه ثبت نام مسترد نمی گردد.

* تذکر ۳: داوطلبان دارای مدرک دیپلم یا فوق دیپلم به صورت قرارداد مدت معین با شرکتهای تامین نیروی انسانی طرف قرارداد با شرکت استخدام خواهند شد.

* تذکر ۴: این فراخوان صرفا برای کلیه افراد متقاضی واجد شرایط بوده ولی افراد بومی که بومی بودن آنها محرز گردد در محاسبه نمره کل از ضریب ۱/۲ برخوردار خواهند شد.

* تذکر ۵: برای ردیف های شغلی کاردان فنی، راننده پایه یک و آتش نشان فقط نیروهای بومی خرمشهر و آبادان جذب می گردند.

* تذکر ۶: شرکت در این آزمون برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری «به جز گروه امتحانی پزشکی» ممنوع می باشد.

* تذکر ۷: شرکت در آزمون جهت مشاغل مربوط به مقطع دیپلم یا کاردانی برای دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر ممنوع می باشد.

* تذکر ۸: نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا ارتقا رده شغلی در نتیجه تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد.

* تذکر ۹: محدوده جغرافیایی سرویس دهی به داوطلبان، حوزه سرویس های ایاب و ذهاب فعلی شرکت در محدوده خرمشهر و آبادان می باشد و شرکت فولاد جهان آرا هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت و ایستگاه جدیدی نیز به آن اضافه نخواهد کرد.

* تذکرمهم: در صورتی که شرکت کنندگان در آزمون شرایط ذکر شده در این آگهی را نداشته باشند، در هر مرحله ای از فرآیند جذب و استخدام، فرآیند بررسی متوقف و از بکارگیری آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

۳– نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز :

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می گیرد:

۱ – ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس : www.sanjeshserv.ir

۲ – تکمیل فرم ثبت نام در هر مرحله و تایید آنها

۳ – تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب

۴ – دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

۵ – چاپ فرم ارائه شده توسط سیستم ثبت نام و امضای آن پس ازچاپ، که حاوی اطلاعات وارد شده توسط داوطلب می باشد و ارائه آن در روز مصاحبه تخصصی

* تذکر: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن قابل تغییر نیست.

۱-۳– مدارک مورد نیاز هنگام ثبت نام (الکترونیکی):

۱ – تکمیل مراحل ثبت نام از طریق سایت به نشانی www.sanjeshserv.ir

۲ – متقاضیان می بایست مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ ریال (شصت هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانندCVV۲ و رمز دوم کارت بانک های عضو شتاب) پرداخت نمایند.

تذکر: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

۳ – اسکن یک قطعه عکس۴×۳

۲-۳– نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب :

۱ – عکس مربوط به سال جاری باشد

۲ – فایل مربوطه حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد

۳ – حجم فایل ارسالی باید کمتر از۷۰ کیلوبایت باشد.

۴ – تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد.

۵ – حتی االمکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

۳-۳– مدارک مورد نیاز پس از قبولی در آزمون :

از بین متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند ۳ برابر ظرفیت اسامی اعلام می شود و این افراد موظف هستند مدارک ذیل را حداکثر ظرف مدت ۵ روز کاری پس از اعلام نتایج، به همراه اصل مدارک به نماینده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد گردید حضورا ارائه و رسید دریافت نمایند.

۱ – اصل و تصویر مدرک تحصیلی

۲ – اصل و تصویر کارت ملی

۳ – اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

۴ – اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم

۵ – اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن

۶ – اصل و تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت

۷ – فرم ثبت نام الکترونیکی چاپ شده که حاوی کد رهگیری و شماره پرونده باشد.

تذکر: لازم به ذکر است که پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله استخدام قطعی نمی باشد و هیچگونه تعهدی را برای شرکت در رابطه با استخدام ایجاد نمی نمایند.

۴– مهلت ثبت نام:

۱-۴- متقاضیان واجد شرایط می بایست از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۷/۱۲ لغایت ساعت ۲۲ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۷/۲۲ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی www.sanjeshserv.ir اقدام نمایند.

۲-۴-به ثبت نام ناقص و ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

۵– زمان و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون:

متقاضیان جهت مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۱۱ با درج مشخصات در محل مورد نظر در سایت www.sanjeshserv.ir اقدام نمایند.

* تذکر ۳ : همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد در غیر این صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

۶– زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی

زمان برگزاری: آزمون کتبی روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۱۲ برگزار می شود.

محل برگزاری: شهرهای آبادان یا خرمشهر بوده و نشانی دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

مصاحبه تخصصی: پس از اعلام نتایج اولیه مدارک متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید مدارک به اندازه سه برابر ظرفیت از طریق برقراری تماس تلفنی ضمن اعلام زمان و مکان انجام مصاحبه به جلسه مصاحبه دعوت می گردند. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به هیچ عنوان به منزله ی پذیرش داوطلب نمی باشد.

سوالات به صورت تست چهار گزینه ای بوده و دارای نمره منفی می باشد. (هر سه گزینه منفی، یک گزینه مثبت را حذف خواهد کرد)

۷– شرایط خاص:

– این فراخوان صرفا بر اساس مصوبات ستاد کرونا و مدیریت بحران و شرایط استان می باشد و در صورت هرگونه تصمیم حسب شرایط زمان برگزاری آزمون امکان تغییر تاریخ آزمون و یا لغو آزمون وجود دارد.

۸– شرایط بومی بودن:

داوطلب بومی فردی است واجد یکی از شرایط زیر باشد :

الف- محل تولد متقاضی با محل جغرافیایی مورد تقاضا ( شهرستانهای خرمشهر، و آبادان) یکی باشد.

ب- دو مقطع تحصیلی متقاضی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه در شهرستان های خرمشهر یا آبادان باشد.

ج- داوطلب حداقل پنج سال سابقه سکونت در خرمشهر یا آبادان داشته باشد.

۹– انتخاب داوطلبان:

به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان دو تا سه برابرظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.

تبصره ۱: درمواردی که نمره کل و شرایط دو یا چند نفر از متقاضیان در رشته شغلی یکسان باشد انتخاب اصلح از سوی مدیریت ملاک عمل قرار خواهد گرفت. اولویت با داوطلبی است که نمره مصاحبه بالاتری دارد.

تبصره ۲: در صورتیکه داوطلبین پس از مصاحبه تخصصی نتوانند شرایط علمی را احراز کنند شرکت از پذیرش آنان معذور می باشد.

تبصره ۳: با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل مراحل ثبت نام می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده به دلیل اینکه هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.

تبصره ۴: داوطلب با تکمیل مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل، به مفادآگهی نموده است و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

تبصره ۵: به منظور حفظ سلامت فرایند استخدام در شرکت ، بکارگیری داوطلبانیکه از بستگان کارکنان شرکت میباشد، امکان پذیر نمی باشد.

۱۰– تاییدیه سلامت جسمانی و روانی:

پذیرفته شدگان موظفند با توجه به شرایط عمومی آگهی با معرفی شرکت گواهی/تاییدیه مورد نیاز در ارتباط با سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار اخذ نماید.

در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد.

۱۱- اطلاع رسانی

هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرس www.sanjeshserv.ir خواهد بود و متقاضیان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

تلفن تماس: ۰۶۱۵۳۵۱۲۳۷۱ الی ۰۶۱۵۳۵۱۲۳۷۴ داخلی ۶۴۱ و ۶۴۳

ساعات پاسخگویی: ۱۱ صبح لغایت ۱۵ می باشد

متقاضیان گرامی، شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سولات خارج از موضوع پرهیز نمایید.

* تذکر مهم: لازم به تاکید می باشد کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا مطالعه نموده و درصورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرجات این اطلاعیه نمی باشد از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

۱۲– آزمون

– امتحان کتبی در سه بخش ازمون عمومی، اختصاصی و روانشناختی بعمل خواهد آمد

– آزمون عمومی شامل مواد زیر خواهد بود:

۱- فناوری اطلاعات (مهارتهای ۷ گانه)

۲- ریاضی و آمار مقدماتی

۳- زبان و ادبیات فارسی

۴- زبان انگلیسی– عمومی

۵- هوش و توانمندی های عمومی

مواد آزمون اختصاصی روز یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ در همین سایت اعلام خواهد شد.
هر یک از سولات آزمونهای عمومی و تخصصی دارای یک امتیاز خواهد بود و نمره کل آزمون کتبی بر اساس ۴۰ درصد آزمون عمومی و ۶۰ درصد آزمون تخصصی محاسبه خواهد گردید

۱۳ – مصاحبه

پس از برگزاری آزمون کتبی و مشخص شدن امتیازات آنها ، متقاضیان استخدام بر اساس اولویت نمره کل کسب شده به میزان سه برابر ظرفیت در هر شغل جهت انجام مصاحبه فنی از طریق تماس تلفنی با آنها به شرکت دعوت خواهند شد.

۱۴- تاییدیه مدارک

تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک با اصل مدارک تطبیق داده خواهد شد و از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام می گردد. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب مشخص شود، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت. بدیهی است پیگیری های لازم از طریق مراجع قضایی نیز صورت می پذیرد.

۱۵- سابقه کار

منظور از سابقه کار مندرج در جدول زیر ، سابقه اشتغال در شغل مرتبط با شغل مورد تقاضا به مدت تعیین شده میباشد که مستند به مدارک قابل ارائه (برگ گواهی کار، ریز پرداختی بیمه و….) محاسبه خواهد شد. در صورتیکه مدارک ارائه شده در این مورد به تشخیص شرکت ناقص و یا متقن نباشد ، فرد به عنوان متقاضی غیر واجد شرایط شناخته می شود.
ملاک تایید سابقه کار مرتبط، ارائه گواهی سابقه کار از محل های اشتغال قبلی و نیز گواهی پرداخت حق بیمه می باشد که اسکن این مدارک در زمان ثبت نام به همراه سایر مدارک و ارائه آن در روز کنترل مدارک الزامی می باشد.

۱۶- اعضای خانواده شهدا، ایثارگران در شرایط مساوی از نظر صلاحیت های تخصصی و عمومی از اولویت استخدام برخوردارند.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.