دلیل تاخیر انتشار فراخوان جذب وزارت بهداشت/ جذب ۳ هزار عضو هیات علمی در انتظار مجوز سازمان استخدامی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت گفت: فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی آماده شده اما همچنان به دلیل عدم برگزاری جلسات با سازمان امور اداری و استخدامی معطل مانده است.

دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بیستمین فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی آماده شده است اما همچنان به دلیل عدم برگزاری جلسات مشترک با سازمان امور اداری و استخدامی، این فراخوان منتشر نشده است.

وی گفت: برای انتشار بیستمین فرخوان جذب هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی در حال رایزنی جدی و مصرانه با سازمان امور اداری و استخدامی هستیم تا جلسه مشترک در این باره برگزار شود. متاسفانه هنوز موفق نشده ایم. پیگیری های لازم در این خصوص صورت گرفته و انتظار این است که این جلسات مشترک برگزار شود و هر چه سریع تر به اخذ تصمیم مشترک برسیم.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت یادآور شد: تمام مکاتبات درباره بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد و فایل های متعددی برای سازمان امور اداری و استخدامی ارسال شده است اما هنوز در مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت موفق به برگزاری جلسه مشترک با کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی نشده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این جلسه هر چه سریع تر برگزار شود و به تفاهم مشترک در این زمینه برسیم.

چنگیزی آشتیانی درباره تعداد هیات علمی مورد نیاز برای دانشگاه های علوم پزشکی خاطرنشان کرد: در خصوص تعداد نمی توان عدد دقیقی گفت، اما محاسبات ما در وزارت بهداشت نشان می دهد که دانشگاه های علوم پزشکی حداقل به ۳ هزار مجوز نیاز دارند تا بتوانیم کمبود هیات علمی را جبران کنیم.

وی یادآور شد: ما بر روی این محاسبه مصر هستیم و دلایل کافی و لازم را برای این میزان داریم چرا که دانشگاه های علوم پزشکی با افزایش ظرفیت دانشجو، نیاز شدیدتری به اعضای هیات علمی جدید دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار