استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

۲۷ تیر ۱۴۰۲- دریافت کارت آزمون استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنایع دالاهو می رساند لینک دریافت کارت آزمون فعال شد.

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک کنید


18 خرداد 1402 _ تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنايع دالاهو
به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنايع دالاهو تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 خرداد 1402 تمدید گردید.


11 خرداد 1402 – تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنايع دالاهو
به اطلاع می رساند مهلت ثبت نام آزمون استخدام شرکت پتروشیمی کیمیا صنايع دالاهو تا ساعت 24 روز جمعه 19 خرداد 1402 تمدید گردید.


شرکت کیمیا صنایع دالاهو واقع در استان بوشهر، شهر عسلویه به منظور تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیازخود از میان واجدین شرایط آقا ودر مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید.

شرایط عمومی
1 – داشتن تابعیت ایران
2- اعتقاد به دین مبین اسلام
3- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم
4- عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات
5- نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر
6- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام شغل درخواستی
7- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جداول نیازهای استخدامی
8- نداشتن منع قانونی برای استخدام و عدم تعهد خدمت به سازمانها و دستگاههای اجرایی کشور
9- احراز صلاحیت های عمومی به تأیید هیات مرکزی گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

شرایط اختصاصی
1 – جنسیت پذیرش: آقا
2 – داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعلام شده در جداول نیازهای نیروی انسانی
3 – کسب حد نصاب نمره لازم از آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی
4 – داشتن شرایط سنی به شرح مندرج در جدول
5- داشتن سابقه خدمت به شرح جدول
* تذکر 1: متقاضیانی میتوانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که شرایط سنی لازم تا تاریخ 1402/04/22 را دارا بوده و همچنین تا این تاریخ فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.
* تذکر 2: لازم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تأییدیه های مربوط به جدول مشاغل، بایستی حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تأییدیه ها در موعد مقرر ارائه گردد. هر یک از متقاضیان که به هنگام ثبت نام، اطلاعات نادرست و جعلی ارائه نموده و یا واقعیتی را کتمان نموده باشد و به سبب این اطلاعات پذیرفته شوند، هر زمان که غیر واقعی بودن اطلاعات مشخص شود، قبولی ایشان ملغی شده و هیچگونه هزینه ثبت نام مسترد نمی گردد.
* تذکر 3: افراد بومی که بومی بودن آنها محرز گردد در محاسبه نمره آزمون از ضریب 1/2 برخوردار خواهند شد.
* تذکر 4: شرکت در آزمون جهت مشاغل مربوط به مقطع دیپلم یا کاردانی برای دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر ممنوع می باشد.
* تذکر 5: نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا ارتقا رده شغلی در نتیجه تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد.
* تذکرمهم: در صورتی که شرکت کنندگان در آزمون شرایط ذکر شده در این آگهی را نداشته باشند، در هر مرحله ای از فرآیند جذب و استخدام، فرآیند بررسی متوقف و از بکارگیری آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز
ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می گیرد:

1 – ورود به پایگاه اینترنتی
2 – تکمیل فرم ثبت نام در هر مرحله و تایید آنها
3 – تاییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب
4 – دریافت شماره پرونده و کد رهگیری
5 – چاپ فرم ارائه شده توسط سیستم ثبت نام و امضای آن پس ازچاپ، که حاوی اطلاعات وارد شده توسط داوطلب می باشد و ارائه آن در روز مصاحبه تخصصی
* تذکر: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم است و پس از تایید نهایی فرم اینترنتی توسط داوطلب، اطلاعات آن قابل تغییر نیست.

مدارک مورد نیاز
1 – تکمیل مراحل ثبت نام از طریق سایت
2 – متقاضیان می بایست مبلغ 2,500,000 ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام (با داشتن الزامات آن همانندCVV2 و رمز دوم کارت بانك های عضو شتاب) پرداخت نمایند.
تذکر: هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
3 – اسکن یک قطعه عکس4×3

نحوه تهیه فایل تصویر
1 – عکس مربوط به سال جاری باشد.
2 – فایل مربوطه حداقل 300*200 پیکسل و حداکثر 400*300 پیکسل باشد.
3 – حجم فایل ارسالی باید کمتر از 70 کیلوبایت باشد.
4 – تصویر باید در جهت صحیح و بدون چرخش تهیه شده و فاقد هر گونه حاشیه زائد باشد.
5 – حتی االمکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

مدارک مورد نیاز پس از قبولی
از بین متقاضیانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند 3 برابر ظرفیت اسامی اعلام می شود و این افراد مؤظف هستند مدارک ذیل را حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج، به همراه اصل مدارک به نماینده شرکت به آدرسی که متعاقبا اعلام خواهد گردید حضورا ارائه و رسید دریافت نمایند:
1 – اصل و تصویر مدرک تحصیلی
2 – اصل و تصویر کارت ملی
3 – اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه
4 – اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم
5 – اصل و تصویر مدارک دال بر بومی بودن
6 – اصل و تصویر سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
7 – فرم ثبت نام الکترونیکی چاپ شده که حاوی کد رهگیری و شماره پرونده باشد.
* تذکر: لازم به ذکر است که پذیرش در آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه به منزله جذب قطعی نمی باشد و هیچگونه تعهدی را برای شرکت در رابطه با جذب شخص ایجاد نمی نمایند.

مهلت ثبت نام
1-4- ثبت نام در این آزمون صرفا بصورت الکترونیکی است و متقاضیان واجد شرایط می بایست از روز شنبه مورخ 1402/03/06 لغایت ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 1402/03/10 نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
2-4-به ثبت نام ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.

زمان و محل توزیع کارت
متقاضیان جهت مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانند روز سه شنبه مورخ 1402/04/20 با ورود به سایت اقدام نمایند.
* تذکر: همراه داشتن اصل شناسنامه عکسدار یا اصل کارت ملی و کارت ورود به جلسه جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد. در غیر این صورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

زمان برگزاری آزمون
زمان برگزاری: آزمون کتبی روز پنجشنبه مورخ 1402/04/22 برگزار می شود.
محل برگزاری: شهرهای تهران، اصفهان، شیراز یا بوشهر می باشد و نشانی دقیق برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.
مصاحبه تخصصی: پس از اعلام نتایج اولیه مدارک متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کرده اند مورد بررسی قرار گرفته و پس از تایید مدارک به اندازه 3 برابر ظرفیت از طریق برقراری تماس تلفنی ضمن اعلام زمان و مکان انجام مصاحبه به جلسه مصاحبه دعوت می گردند. لازم به ذکر است دعوت به مصاحبه به هیچ عنوان به منزله ی پذیرش داوطلب نمی باشد.
سوالات به صورت تست چهار گزینه ای بوده و دارای نمره منفی می باشد. (هر سه گزینه منفی، یک گزینه مثبت را حذف خواهد کرد)

شرایط خاص
– این فراخوان صرفا بر اساس مصوبات ستاد کرونا و مدیریت بحران و شرایط استان می باشد و در صورت هرگونه تصمیم حسب شرایط زمان برگزاری آزمون ، امکان تغییر تاریخ آزمون و یا لغو آزمون وجود دارد.
شرایط بومی بودن
داوطلب بومی فردی است واجد یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل تولد متقاضی با محل جغرافیایی مورد تقاضا شهرستان های استان بوشهر یکی باشد.
ب- دو مقطع تحصیلی متقاضی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه در شهرستان های استان بوشهر باشد
ج- داوطلب حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهرستان های استان بوشهر طبق مدارک مثبته داشته باشد

انتخاب داوطلبان
به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده به میزان 3 برابرظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می پذیرد.
* تبصره 1: درمواردی که نمره کل و شرایط دو یا چند نفر از متقاضیان در رشته شغلی یکسان باشد انتخاب اصلح از سوی مدیریت ملاک عمل قرار خواهد گرفت. اولویت با داوطلبی است که نمره مصاحبه بالاتری دارد.
* تبصره 2: در صورتیکه داوطلبین پس از مصاحبه تخصصی نتوانند شرایط علمی را احراز کنند شرکت از پذیرش آنان معذور می باشد.
* تبصره 3: با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان، تکمیل مراحل ثبت نام می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده به دلیل اینکه هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
* تبصره 4: داوطلب با تکمیل مراحل ثبت نام و شرکت در آزمون صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل، به مفادآگهی نموده است و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

تاییدیه سلامت جسمانی و روانی
* پذیرفته شدگان موظفند با توجه به شرایط عمومی آگهی با معرفی شرکت، گواهی/تأییدیه مورد نیاز در ارتباط با سلامت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار اخذ نماید. در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد.
اطلاع رسانی
هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی خواهد بود و متقاضیان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
تلفن تماس: 02184035171
ساعات پاسخگویی: 11 صبح لغایت 15 می باشد
متقاضیان گرامی، شماره های پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سولات خارج از موضوع پرهیز نمایید.
* تذکر مهم: لازم به تاکید می باشد کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا مطالعه نموده و درصورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در هر مرحله مشخص شود متقاضی واجد شرایط مندرجات این اطلاعیه نمی باشد از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

آزمون
– امتحان کتبی در دو بخش ازمون عمومی، اختصاصی بعمل خواهد آمد.
– آزمون عمومی در دو سطح زیر برگزار خواهد شد:
– لیسانس و بالاتر:
– شامل 40 سوال در دروس ذیل با مدت پاسخگویی 35 دقیقه می باشد:
1- فناوری اطلاعات مهارتهای 7 گانه
2- زبان انگلیسی– عمومی
3- اطلاعات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی
– فوق دیپلم و پایین تر:
– شامل 40 سوال در دروس ذیل با مدت پاسخگویی 35 دقیقه می باشد:
1- فناوری اطلاعات مهارتهای 3 گانه
2- زبان انگلیسی– عمومی
3- اطلاعات عمومی، هوش و استعداد تحصیلی
هر یک از سولات آزمونهای عمومی و تخصصی دارای یک امتیاز خواهد بود و نمره کل آزمون کتبی بر اساس 40 درصد آزمون عمومی و 60 درصد آزمون تخصصی محاسبه خواهد گردید.
دروس تخصصی آزمون رشته های شغلی به شرح جدول پیوست می باشد:

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 10 خرداد 1402
دریافت کارت آزمون: 20 تیر 1402
زمان برگزاری آزمون: 22 تیر 1402

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.