استخدام نیروی غیر بومی توسط شرکت فولاد جهان‌آرا اجحافی در حق مردم خرمشهر است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

استخدام نیروی غیر بومی توسط شرکت فولاد جهان‌آرا اجحافی در حق مردم خرمشهر است

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ورود جدی اداره کار، اظهار کرد: شرکت فولاد جهان‌آرا متعلق به خرمشهر است و استخدام نیروی غیر بومی توسط این شرکت اجحافی در حق مردم شهرستان است.

عبدالله سامری امروز اظهار کرد: بنده مطلع شدم که شرکت فولاد جهان‌آرا حدود ۱۴۰ نفر از نیروهای غیر بومی را استخدام کرده است و این اجحافی در حق مردم خرمشهر است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه شرکت فولاد جهان‌آرا متعلق به شهرستان خرمشهر است، اما یک سری از افراد از شهرهای دیگر وارد این شرکت شدند، اگر این شرکت نیاز به افراد تحصیلکرده و متخصص داشته باشد، در خرمشهر همچین افرادی وجود دارد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازی نیست که این شرکت کارکنان خود را از دیگر شهرها بیاورد، در حالی که ضرر آن متوجه مردم خرمشهر شود.

سامری عنوان کرد: شرکت فولاد جهان‌آرا در سال گذشته که مصادف با دوره نهم نمایندگی بنده بود، آزمونی را برای استخدام نیروهای بومی در دانشگاه علوم‌و‌فنون دریایی شهرستان برگزار کرد، اما تاکنون خبری از به کار گیری نیروهای بومی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون دفتردارهای این شرکت تهرانی هستند، متذکر شد: این شرکت به اسم جهان‌آرا و متعلق به خرمشهر است، اما نیروهای آن متعلق به دیگر شهرها هستند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که ما برای اداره کار این مشکل را بیان می‌کنیم، آنها اعلام می‌کنند که به ما اجازه ورود به این شرکت را نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم صاحبان فولاد جهان‌آرا چه کسانی هستند، اظهار کرد: صاحبان شرکت فولاد جهان‌آرا ادعا می‌کنند که ما خرمشهری هستیم، آیا کسی که همچین ادعایی را دارد، نیروهای غیر بومی استخدام می‌کند.

سامری عنوان کرد: مسؤولان این شرکت برای اینکه نماینده همچین مطالبی را بیان نکند، در دوران انتخابات برای عدم رای آوردن نماینده، هزینه می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ورود اداره کار به شرکت فولاد جهان‌آرا تصریح کرد: در لایحه شش توسعه کشور، نمایندگان مجلس مصوب کردند که شرکت‌ها فقط نیروی بومی به کار گیرند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار