استقلال و پرسپولیس روی مدار صفر درجه

دسته ها: اخبار

با معرفی پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال و ورود این باشگاه به نقل و انتقالات با گرفتن لیست از سرمربی باید تاکید کرد که استقلال و پرسپولیس روی یک نقطه قرار گرفته‌اند.

پرویز مظلومی حرف از تیموریان و نکونام و رحمتی به میان آورده و برانکو سید جلال را نشانه گرفته است اما واقعیت این است که هر دو مربی و هر دو باشگاه فعلا و در شرایط کنونی روی مدار صفر درجه قرار دارند و از این نقطه نمی‌توانند حتی گامی به جلو بردارند.

در واقع استقلال و پرسپولیس حتی برای قرار گرفتن روی نقطه شروع مسابقه هم مشکل دارند و نمی‌توانند هیچگونه رقابتی را آغاز کنند، چرا که هر دو باشگاه منبع مالی ندارند و دور خود می‌چرخند.

تکلیف اسپانسر این دو تیم معلوم نیست، چند روز قبل معاون وزیر ورزش اعلام کرد که هیات مدیره دو باشگاه خودشان باید اسپانسر را با مزایده انتخاب کنند که البته به دلیل کمبود وقت و نیاز شدید به پول تصور می‌کنیم هم استقلال و هم پرسپولیس هر دو باشگاه از همان اسپانسر‌های سال گذشته استفاده می‌کنند و مسیر را جلو می‌برند.

با این حال باید تاکید کرد که تا آن روز و تا رسیدن پول به این دو باشگاه عملا کار زیادی در نقل و انتقالات نمی‌توانند انجام دهند. در واقع با واگذاری انتخاب اسپانسر به این دو باشگاه، هر دو در برزخ قرار گرفته‌اند و عملا هنوز هیچ حرکتی انجام نداده‌اند. در واقع تا انتخاب اسپانسر صورت نگیرد قدم از قدم برداشته نمی‌شود.(مهر)

اخبار