اشتغال، مهم ترین و بزرگ ترین مشکل بستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

اشتغال، مهم ترین و بزرگ ترین مشکل بستان

سرپرست بخشداری بستان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکل این بخش را اشتغال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در سفر مشاور اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و دستیار مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت به بخش بستان و دیدار با سرپرست بخشداری بستان ظرفیت‌های موجود در این منطقه بستان مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار حبیب عفری، سرپرست بخشداری بستان به بیان گزارش مختصری از آخرین وضعیت بخش بستان و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در آن پرداخت و گفت: موضوع اشتغال بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشکل این بخش است.

وی با بیان اینکه اخیرا دوره‌های کارآفرین با همت نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در بخش بستان برگزار شده و مورد استقبال جوانان قرار گرفته است خواستار حمایت و پشتیبانی شرکت نفت جهت ایجاد اشتغال برای جوانان این بخش شد.

در این دیدار شهرام فرضی، مشاور اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) با تاکید بر اینکه مردم بخش بستان می‌توانند با خودباوری و بهره جستن از پتانسل‌ها و ظرفیت‌های منطقه در بحث کارآفرینی گام بردارند اذعان داشت: شرکت نفت با فراهم کردن زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای حمایت ار آن‌ها در کنارشان خواهد بود.

وی پس از این دیدار از کارگاه کارآفرینی که در محل بخشداری بستان در حال برگزاری می‌باشد بازدید کرد.

گفتنی است؛ شهرام فرضی، مشاور اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و عباس محمدی بیدهندی، دستیار مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت به منظور ارزیابی و شناخت پتانسیل‌های موجود در بخش بستان به این بخش سفر کردند.

اخبار استان اخبار