اشتغالزایی با بهره برداری از کارخانه کنستانتره سنگ آهن و واحد تولیدی فروآلیاژ در اندیمشک

دسته ها: اخبار استان اخبار

فرماندار اندیمشک گفت: اشتغال پایدار و کاهش بیکاری با بهره برداری از کارخانه کنستانتره سنگ آهن و واحد تولیدی فروآلیاژ در اندیمشک فراهم می‌شود.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارخانه کنستانتره سنگ آهن و واحد تولیدی فروآلیاژ در شهرک صنعتی این شهرستان یکی از پروژه‌های مهم اقتصادی و صنعتی است که بهره برداری از آن سبب اشتغال پایدار برای اهالی منطقه و به ویژه جوانان جویای کار می‌شود.

او به بازدید از این کارخانه با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان اشاره کرد و افزود: با همکاری نماینده شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی طرح‌های بزرگ اقتصادی طی سال‌های اخیر با جهش بسیار خوبی محقق شده اند.

جهانگیری با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری طی چندسال اخیر در شهرستان اندیمشک سبب احیا و راه اندازی طرح‌های مختلف صنعتی شده است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با راه اندازی صنایع و کارخانه ها، موقعیت‌های شغلی برای افراد جویای کار فراهم کرده و به کاهش بیکاری و تبعات ناشی از آن کمک کنیم.

اخبار استان اخبار