اشتغالزایی با کلنگ زنی ۳ طرح صنعتی در شهرک صنعتی مسجدسلیمان

دسته ها: اخبار استان اخبار

عملیات اجرایی کلنگ زنی ۳ طرح صنعتی در شهرک صنعتی مسجدسلیمان با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: عملیات اجرایی ۲ طرح تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی مسجدسلیمان با سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵ نفر امروز آغاز شد و پیش بینی می‌شود مدت زمان اتمام این طرح‌ها در مدت زمان ۲ سال به طول بیانجامد و به تولید برسند.

او افزود: همچنین استاندار خوزستان واحد تولید منسوجات چوبی نارون را با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیون ریال و با اشتغال زایی ۱۱ نفر را افتتاح کردند.

محمدیان با بیان اینکه شهرک صنعتی مسجدسلیمان ۴۰ هکتار مساحت دارد و از زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تلفن ثابت برخوردار است، تصریح کرد: ۶۸ قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین با متقاضیان سرمایه‌گذاری در این شهرک منعقد شده و تاکنون ۳۴ واحد صنعتی در این شهرک به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: ضمن دعوت از فعالان اقتصادی و صنعتگران به منظور استقرار و استفاده از این ظرفیت ها، آمادگی داریم در سریعترین زمان نسبت به اختصاص زمین و زیرساخت مناسب با رعایت کامل ضوابط و شرایط همکاری و همراهی لازم رابه انجام رساند.

اخبار استان اخبار