اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد بندر امام با تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات کاریابی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

محیط گفت: با اجرای ۱۰۰ درصدی تعهدات کاریابی، ۹۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف مشغول به کار شدند.
سمیه محیط، رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای ۱۰۰ درصدی تعهدات کاریابی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: تعهدات کاریابی در سال ۱۴۰۰، برای ۹۰ نفر بود که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد قابل ملاحظه‌ای نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه کارفرمایان در صورت بکارگیری مددجویان کمیته امداد تحت حمایت می‌توانند از بسته‌های تشویقی بهره‌مند شوند، افزود: در صورت تمایل، کارفرمایان می‌توانند در ازای بکارگیری هر مددجو مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات اشتغال ۴ درصدی و یا از حق بیمه سهم کارفرما به مدت ۲ سال استفاده کنند.

محیط بیان داشت: افزایش توان اقتصادی افراد و خانوار‌های تحت حمایت تا مرز خودکفایی، اشتغال کارجویان موردحمایت از طریق فرصت‌های شغلی بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف، اتخاذ رویکرد درآمدزایی و افزایش سرانه درآمد خانواده‌ها، فراهم‌سازی زمینه لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال مددجویان به‌منظور توانمندسازی اقتصادی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی، ارتقاء عزت‌نفس مددجویان و صیانت از نهاد خانواده از جمله اهداف طرح کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: کارفرمایان و صاحبان صنایع می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهر با ارائه درخواست کتبی خود در خصوص جذب و بکارگیری کارجویان تحت حمایت اقدام و علاوه بر اجر معنوی از بسته‌های تشویقی کاریابی بهره‌مند شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار