اشتغالزایی در اندیمشک با اجرای فاز دوم کنساتره

دسته ها: اخبار استان اخبار

اشتغالزایی در اندیمشک فاز دوم کنساتره اندیمشک

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: فعالیت ستاد نهضت سبز در شهرستان اندیمشک با هدف حفظ محیط زیست و کاشت درخت آغاز شده است.

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی عملیات اجرایی 3 طرح عمرانی در شهرستان اندیمشک آغاز و 2 طرح نیز به بهره برداری رسید.

وی با بیان این ظرفیت‌های شهرستان اندیمشک در حوزه صنعت و تولیدات کشاورزی، افزود: عملیات اجرایی واحد تولیدی فرو آلیاژ (فروسیلیکو منگنز و فرو منگنز) از جمله طرح‌هایی بوده که عملیات اجرایی آن‌ها در شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم کنسانتره سنگ آهن شهرستان اندیمشک ،عنوان کرد: عملیات عمرانی این طرح نیز با اعتباری بالغ 2 هزار میلیاردریال در این آیین آغاز شد که این طرح 400 فرصت شغلی مستقیم و یک هزار و 500 فرصت شغلی غیر مستقیم در شهرستان ایجاد می‌کنند.

ایجاد 212 فرصت شغلی کشاورزی در شهرستان اندیمشک

وی طرح سردخانه، صادرات و بسته بندی صیفی جات تازه در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک را از جمله دیگر طرح‌هایی دانست که با حضور استاندار خوزستان در شهرستان به بهره برداری رسیده‌اند و گفت: فعالیت این طرح بزرگ کشاورزی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

جهانگیری با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح سردخانه، صادرات و بسته بندی صیفی جات شهرستان اندیمشک بیان کرد: با بهره برداری از این طرح، 12 فرصت شغلی مستقیم و 200 فرصت شغلی به صورت فصلی ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان این که مجتمع فرهنگی بهشت زهرا (س) اندیمشک نیز با حضور استاندار خوزستان و با زیربنای 550 مترمربع به بهره برداری رسیده است، افزود: پایگاه قهرمانی کشتی شهدای شهرستان اندیمشک از دیگر طرح‌های عمرانی شهرستان اندیمشک بوده که در یک آئین ویژه به بهره برداری رسیده است.

اخبار استان اخبار