اصلاح پرداخت حق‌التدریس مدرسان علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اصلاح پرداخت حق‌التدریس مدرسان علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: پرداخت حق‌التدریس مدرسان این دانشگاه اصلاح می‌شود و به مدرسان بر اساس سابقه کاری تسهیلاتی ارائه خواهد شد.

به گزارش مهر، محمدحسین امید صبح امروز در نشست خبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار مجوز تدریس در این دانشگاه صادر شده است که بسیاری از این مجوزها صلاحیت حرفه ای لازم را ندارد.

وی افزود: در سال ۹۵ برای اولین بار جذب مدرس در این دانشگاه به صورت فراخوان انجام شد و حدود ۴۲ هزار نفر در این فراخوان ثبت نام کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: در استان هایی که متقاضیان فراخوان جذب به عنوان مدرس به سه برابر نیاز ثبت نام کرده باشند آزمون کتبی انجام و در مرحله بعد صلاحیت عمومی و حرفه ای افراد بررسی خواهد شد.

امید اظهار داشت: پیش بینی می شود در این فراخوان ۹ هزار نفر پذیرفته شوند که بیشترین آمار مربوط به استان تهران است.

وی عنوان کرد: مدرسان فعلی دانشگاه نیز تا پایان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ارزیابی می شوند و صلاحیت های عمومی و عملی آنها بازنگری خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: به مدرسانی که بعد از فراخوان دانشگاه جذب می شوند کارت شناسایی داده می شود که بر اساس این کارت این افراد می توانند از تسهیلات استفاده کنند.

امید خاطرنشان کرد: به طور مثال مدرسانی در این دانشگاه فعالیت می کنند که دارای ۲۵ سال سابقه تدریس هستند اما میزان دستمزد این افراد با مدرسان جدید یکسان است بنابراین برنامه داریم پرداخت حق التدیس مدرسان دانشگاه را اصلاح کنیم.

وی گفت:تا پایان سال جاری نیز دانشگاه فراخوان جدیدی برای جذب مدرس اعلام خواهد کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار