اطلاعیه‌پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش و جاماندگان دوره‌های گذشته مهارت آموزی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۹۸ آموزش و پرورش و جاماندگان دوره‌های گذشته مهارت آموزی اطلاعیه‌ای صادر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش به اطلاع می‌رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی است و این دانشگاه اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی اعم از سایتهای خبری و شبکه اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

تذکر ۱: جاماندگان دوره مهارت آموزی سال‌های گذشته (تاخیر گزینش) برای تکمیل اطلاعات پرونده خود، روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ بعداز ظهر با شماره تلفن های ۸۷۷۵۱۳۷۳ و ۸۷۷۵۱۳۵۴ تماس حاصل نمایند.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۱۳۹۸ وزارت آموزش و پرورش و جاماندگان دوره مهارت آموزی سال‌های گذشته (تاخیر گزینش)، دارای سه مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می‌شود:

مرحله اول: تعیین محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری و حضوری

پذیرفته شدگان برای اطلاع از محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری باید از روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ تا روز جمعه ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://۱۰.۹.۲۹.۹۲ مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، باید به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود (به عنوان مثال مهارت آموزان استان آذربایجان شرقی به «مدیریت امور پردیس‌های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان») مراجعه و اطلاعات مربوط به دوره مهارت آموزی را دریافت کنند. پذیرفته شدگان از این پس در هر زمینه‌ای، فقط با استان محل آموزش خود در ارتباط خواهند بود.

پیشنهاد می‌شود برای ورود به سامانه آموزشی دانشگاه (سامانه گلستان) از مرورگر Internet Explorer استفاده کنید.

نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض در زمان ثبت نام، توسط سامانه اعلام می‌شود.

مهارت آموزان باید در اولین ورود به سیستم، رمز عبور خود را تغییر دهند و تا پایان دوره مهارت آموزی، آن را نزد خود حفظ کنند.

در صورت بروز مشکل در ثبت نام یا از بین رفتن رمز عبور، به مسئول آموزش محل برگزاری دوره مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری:

اسکن کلیه صفحات شناسنامه.

اسکن پشت و روی کارت ملی.

اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).

اسکن مدرک تحصیلی.

اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر ۲: افرادی که فاقد گواهی‌های ICDL و روخوانی و روان خوانی قرآن هستند تا پایان دوره مهارت آموزی فرصت دارند تا دوره های فوق را در موسسات مورد تایید دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس‌های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد.

ثبت نام حضوری تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوز شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ و مجوز شماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزش جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی است.

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.

اصل و کپی مدرک تحصیلی.

اصل و کپی شناسنامه.

اصل و کپی کارت ملی.

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).

اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر ۳: عدم مراجعه حضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس‌های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می‌شود.

تذکر ۴: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه، به عهده پذیرفته شده است.

مرحله سوم: شروع دوره آموزشی و برنامه درسی

دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ شامل سه پودمان است که پودمان نخست آن از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ آغاز می‌شود. پذیرفته شدگان باید پس از ثبت نام حضوری براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام کنند. در صورتی که مهارت آموز طبق مراحل مشخص شده اقدام نکند امکان شرکت وی در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً صدور حکم استخدامی از سوی وزارت آموزش و پرورش امکان نخواهد داشت.

پودمان‌های اول و دوم این دوره به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. در کنار آموزش الکترونیکی بسته‌های یادگیری و آزمون‌های مستمر و پایانی در نظر گرفته شده است. پودمان سوم نیز همراه با بازگشایی مدارس در سر کلاس‌های درس اجرا خواهد شد.

تذکر ۵: بدیهی است پاسخگویی به مشکلات پذیرفته شدگان از جمله رمز عبور سامانه آموزش، بارگذاری مدارک، ثبت نام و… برعهده استان محل برگزاری دوره است لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار