اطلاعیه آموزش و پرورش درخصوص اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وزارت آموزش و پرورش درخصوص اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹  در مرحله چند برابر ظرفیت  اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش کشور در  اعلام نتایج اولیه چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی، وزارت آموزش و پرورش در هشتمین امتحان متمرکز دستگاه های اجرایی کشور(دی ماه ۱۳۹۹) جهت آگاهی شرکت کنندگان در آزمون مذکور، اطلاعیه ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی شود بلکه در پذیرش نهایی با توجه به شغل – محل انتخابی و براساس مجموع نمرات فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن ۷۰ % آزمون کتبی و ۳۰ % مصاحبه استخدامی به تعداد یک برابر ظرفیت (به ترتیب نمره فضلی) و سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور صورت خواهد گرفت.

معرفی شدگان در این مرحله (چند برابر ظرفیت) موظفند با مراجعه به سامانه های پرتال استانی اداره کل آموزش و پرورش محل موردتقاضا (لیست پیوست)، از زمان و مکان بررسی مدارک و مستندات، مصاحبه استخدامی و … خود مطلع شوند.

عدم مراجعه معرفی شدگان به هر دلیل جهت انجام فرایند مصاحبه( بررسی اسناد ومدارک،معاینات پزشکی و مصاحبه استخدامی) در زمان مقرر، به منزله انصراف بوده و داوطلب دراین خصوص حق اعتراض نخواهد داشت.

به منظور شناسایی و جذب منابع انسانی کارآمد، متعهد، متخلق، با استعداد، با انگیزه و برخوردار از صلاحیت های عمومی، تخصصی و حرفه ای، ممکن است مصاحبه گران برای ارزیابی مولفه ها مربوط، از داوطلب معرفی شده بخواهند که یک نمونه تدریس عملی در رشته شغلی (حداکثر۱۰دقیقه) درحین مصاحبه ارائه کند.

با توجه به اینکه بخشی از امتیاز مصاحبه مربوط به ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی، نرم افزارها و دانش کامپیوتری خواهد بود، توجه داوطلب معرفی شده، به اطلاعیه ای که متعاقباً از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان متقاضی استخدام، صادر می شود جلب می کنند.

در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، به اسناد ومدارک که بعد از اتمام مهلت مقرر مصاحبه، به مرکز مجری مصاحبه ویا اداره کل آموزش وپرورش استان ارائه می شود ترتیب اثر داده نخواهد شد، توصیه می شود داوطلبان در فرصت باقیمانده نسبت به جمع آوری اصل مدارک مربوط و ارائه به موقع، اقدام نمایند.

متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت می‌باشند، جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره ۳۶/۷۱۰  مورخ ۱۰ آبان ۹۹ مندرج در پرتال اطلاع رسانی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری به نشانی https://www.edari.medu.ir را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به اداره کل آموزش و پرورش استان در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و از نمره مکتسبه کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

ثبت نام و موفقیت در آزمون های دوره یکساله مهارت­ آموزی، مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره، برای تمامی پذیرفته­ شدگان نهایی اعم از آزاد، ایثارگران، معلولین الزامی است محل برگزاری دوره یکساله مهارت­ آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه­های مجری دوره مهارت­ آموزی اعلام خواهد شد.

مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آگهی آزمون استخدامی ۱۳۹۹ بخشی از هزینه ­های برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود.

داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از وبگاه دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: https://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن، الصاق یک قطعه عکس پرسنلی جدید، همراه یک قطعه عکس دیگر، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت دوره ضرورت (برادران) همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش دهند.

چنانچه پذیرفته­ شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت­ آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره، اقدام خواهد کرد.

دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی، مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت­ آموزان ندارد. در صورت وجود امکانات و تقاضای مهارت­ آموز، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکان پذیرخواهد بود.

رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در هشتمین آزمون متمرکز دستگاه­های اجرایی مندرج در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org و اطلاعیه های بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی است.

انجام مصاحبه استخدامی ازمعرفی شدگان به آموزش وپرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل ومراقبت کرونا ویروس ۱۹ و فاصله گذاری اجتماعی که به مراکزمجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت. به داوطلبان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و زدن ماسک درتمام مراحل  انجام مصاحبه استخدامی، نکات بهداشتی را نیز  به طور کامل و به دقت رعایت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، معرفی شدگانی که مبتلا به کووید ۱۹ شده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند به شرطی که درطول مدت  انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی  آنان،توسط  والدین داوطلب و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شده، ارائه شود. مصاحبه از این گونه داوطلبان، حداکثر با گذشت یک  هفته از آخرین روز مصاحبه استخدامی، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، در همان استان، صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسر نخواهد بود.

 

ضمایم این اطلاعیه را از اینجا بخوانید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار