ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن‌ماه ۹۷

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن‌ماه ۹۷

31 اردیبهشت 98 – اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی بهمن ۹۷

پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، بهمن ۱۳۹۷ بدینوسیله به اطلاع می رساند:

نتایج آزمون های موصوف استخراج گردیده و از روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۶ بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه قابل مشاهده می باشد. لذا این عزیزان می توانند از همین طریق نسبت به دریافت کارنامه اقدام نمایند.

شركت‌كنندگاني كه موفق به حدنصاب قبولي در آزمون‌ها نشده اند چنانچه درخواست بازنگری نسبت به نتيجه آزمون داشته باشند مي‌توانند درخواست خود را با توجه به فرم پیوست بصورت كتبي با ذكر مشخصات كامل ( شماره داوطلبي، نام و نام خانوادگي، شماره شناسنامه، تاريخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقيق و شماره تماس ) حداكثر تا تاريخ ۹۸/۰۳/۱۱ از طريق پست سفارشي به آدرس پستی زير ارسال نمايند:

آزمون‌های تستی کلیه رشته‌ها: تهران، صندوق پستي به شماره ۳۵۵- ۱۷۷۷۵ (شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش).

(بر روي پاكت ذكر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان بهمن ماه ۹۷ مي‌باشد).

آزمون رشته معماری طراحی:

آدرس: تهران صندوق پستي، به شماره ۵۷۳- ۱۹۹۳۵ دفتر مقررات ملّي و کنترل ساختمان

(بر روي پاكت ذكر شود مربوط به آزمون‌ رشته معماري- طراحي بهمن ماه ۹۷ مي‌باشد).

به لحاظ برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده از كليه داوطلبان گرامي انتظار دارد كه درخواست‌هاي خود را در مهلت مقرر ارسال نمايند و به درخواست‌هايي كه بعد از تاريخ مقرر تحويل پست گردد ترتيب اثر داده نخواهد شد.

دانلود فرم درخواست بازنگری نتایج


8 اسفند 97 – درج دفترچه و کلید سؤال‌های آزمون‌های ورود به حرفه بهمن ۱۳۹۷
پیرو برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان بهمن ۱۳۹۷، بدینوسیله اعلام مي‌دارد دفترچه و كليد سوال‌هاي تستي آزمون‌هاي مذكور در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها درج شده است.
داوطلبان مي‌توانند درصورت اعتراض به سوال‌ها و پاسخنامه‌هاي آن، درخواست‌هاي خود را با فرمت مندرج در فایل زير حداكثر تا تاريخ ۹۷/۱۲/۱۵ به آدرس ایمیل azmoon@inbr.ir ارسال نمايند.

شركت‌كنندگان محترم توجه داشته باشند كه از ارسال درخواست‌هاي تكراري جداً اجتناب نمايند. طبق روال معمول آزمون‌ها، سوال هایی که حتی یک نفر معترض داشته باشند نیز مورد بررسی قرار می گیرند و درصورت صحت اعتراض موارد در پاسخنامه كليه شركت‌كنندگان حسب مورد لحاظ خواهد شد.

بديهي است با توجه به دقت در بررسي اعتراضات، نتايج اعلام شده پس از بررسي درخواست‌ها قطعي خواهد بود و متقاضياني كه موفق به اخذ حدنصاب قبولي نشده‌اند مي‌توانند در آزمون‌هاي آتي شركت نمايند.

دانلود فرم بازنگری پاسخنامه

شرایط ارسال:
– شرکت کنندگان محترم فایل اعتراض نمونه را به pdf تبدیل و سپس ارسال نمایید.

– چنانچه به چند سؤال اعتراض داشتید آن را صرفاً در قالب یک فایل pdf ارسال نمایید و برای هر سوال یک ایمیل جداگانه ارسال نکنید.

– اسم فایل pdf را با شماره موبایل خود نامگذاری نمایید.

بعنوان مثال:

۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱٫pdf


5 آذر 97 – اطلاعیه تمديد مهلت ثبت‌نام آزمون‌هاي ورود به حرفه بهمن ۹۷
بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون‌هاي ورود به حرفه مهندسان بهمن ماه ۹۷ مي‌رساند، ثبت‌نام آزمون‌هاي مذكور تا روز جمعه مورخ ۹۷/۰۹/۰۹ تمديد گرديده است و داوطلبان مي‌توانند تا پايان ساعت ۱۶ روز جمعه برای ثبت‌نام اقدام نمايند. لازم بذكر است مهلت زماني تعيين شده به هيچ عنوان قابل تمديد نخواهد بود لذا به كليه داوطلبان عزيز توصيه مي‌گردد در مهلت زماني تعيين شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند.


بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون های ورود به حرفه ‌می‌رساند، نوبت بعدی آزمون‌های مربوط، در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۷ برای کلیه رشته های مهندسی، شهرسازی، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی(طراحی و نظارت)، نقشه‌برداری و ترافیک و رشته‌های کاردان‌های فنی ساختمان شهرسازی، عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات مکانیکی و تأسیسات برقی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

ثبت نام این دسته از آزمون‌ها از تاریخ ۹۷/۰۸/۲۳ از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه شروع و تا تاریخ ۹۷/۰۹/۰۵ ادامه خواهد داشت.

با توجه به محدوديت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم توصيه مي‌شود كه برای ثبت‌نام، از تاریخ اعلام رسمی به تدريج تا پايان مهلت تعيين شده اقدام نموده و ثبت‌نام خود را به روزهاي پاياني موكول ننمايند.

ضمناً به جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، به کلیه داوطلبان محترم تأکید می‌شود دریافت هرگونه اطلاعات و اخبار و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اخذ تأییدیه‌های مربوط، دریافت کارت ورود به جلسه وکارنامه نتایج آزمون‌ها صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir پیگیری نموده و از هرگونه اقدام از طریق سایر شبکه‌ها و سامانه‌ها جداً احتراز نمایند.

جه مشاهده راهنماي ثبت نام بهمن ۹۷ اینجا کلیک نمایید
جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده مواد آزمون بهمن ۹۷ اینجا کلیک نمایید
جهت مشاهده نمونه سوالات اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.