اطلاعیه ثبت نام نیمه‌ متمرکز آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به اطلاعیه دکترای نیمه‌ متمرکز دانشگاه آزاد اظهار داشت: پیرو اطلاعیه مورخ 20 آذر 95 سازمان سنجش کشور در خصوص نحوه ثبت نام و پذیرش دانشجویان برای ورود به رشته‌های مقطع دکترای دانشگاه آزاد سال 96 مقرر گردید. نسبت به ثبت نام و برگزاری آزمون مذکور به صورت متمرکز به وسیلخه سازمان سنجش در تاریخ 6 اسفند 95 صورت می‌گیرد.

توکلی افزود: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه مذکور می‌باشند لازم است نسبت به انجام ثبت نام و یا در صورت لزوم اصلاح و ویرایش ثبت نام و یا کد رشته امتحانی براساس اطلاعیه‌های سازرمان سنجش و با توجه به دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از طریق سایت سازمان سنجش حداکثر تا 30 سه‌شنبه آذرماه اقدام نمایند.

وی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در ارتباط با ثبت نام آزمون دوره دکترای نیمه متمرکز هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

توکلی در خصوص عودت پول ثبت‌نام کنندگان دانشگاه آزاد افزود: داوطلباني كه علاوه بر ثبت‌‌نام در سايت سازمان سنجش در سايت دانشگاه آزاد اسلامي نيز ثبت‌نام نموده‌اند نيازي به ثبت‌نام مجدد در سايت سازمان سنجش نخواهند داشت. بديهي است هزينه ثبت‌نامي آنان در د انشگاه آزاد اسلامي از طريق دانشگاه مذكور عودت داده مي‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار