اطلاعیه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

اطلاعیه زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین گفت : تشکیل پرونده داوطلبانی که در آزمون استخدامی سال97 آموزش و پرورش نمره حدنصاب را کسب نموده اند از 13مرداد ماه آغاز گردیده و تا 22مرداد ادامه دارد.
شکراوی رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با کارشناس روابط عمومی ، اظهار داشت : 747نفر از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال 97 توانستند نمره حدنصاب آزمون را کسب نمایند که این آمار شامل 408 خانم و 339 آقا می باشد.
وی ادامه داد : ظرفیت جذب نیرو در این آزمون 600 نفر برای استان قزوین تعیین گردیده که شامل 183هنرآموز ( 65خانم و 118 آقا ) ، 245دبیر ( 88خانم و 157 آقا) و 172 آموزگار (141خانم و 31 آقا ) می باشد.
رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : تشکیل پرونده و انجام مصاحبه علمی داوطلبان حائز نمره حدنصاب آزمون در بازه ی زمانی 13مرداد تا 6شهریور صورت می پذیرد .
شکرآوی درخصوص مراحل جذب و گزینش نیروهای جدید آموزش و پرورش گفت : نمره آزمون کتبی تاثیر 70درصدی و نمره مصاحبه علمی تاثیر 30درصدی در قبولی داوطلبین دارد که مجموع این نمرات و گزینش داوطلبین ، وضعیت قبولی آنان را مشخص می نماید.
وی اظهارداشت : نتایج یک برابر ظرفیت در تاریخ 22شهریورماه سال97 اعلام می گردد و گزینش صلاحیت داوطلبان در بازه ی زمانی 25شهریور تا 25مهر انجام می پذیرد و در تاریخ 28مهرماه نتایج نهایی درخصوص پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال97 مشخص میگردد.
رییس اداره امور اداری آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد : پذیرفته شدگان نهایی باید در دوره های یکساله مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان حضور می یابند که ثبت نام این دوره ها از 28مهرماه تا 3آیان ماه انجام می پذیرد و دوره های مهارت آموزی از 5آبان ماه آغاز می گردد.د.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار