اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تکمیل ظرفیت وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۵ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش)

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ ۱۳۹۵/۸/۲۱ شرکت نموده‌اند، می‌رساند که به منظور تکمیل ظرفیت وتغییر حدنصاب علمی نتایج آزمون مجدداً مورد بررسی وکارنامه داوطلبان در سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبانی که درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند می‌بایست با توجه به مندرجات کارنامه وحسب مورد براساس توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.
الف-داوطلبانی که قبلاً معرفی شده اند ومراحل اولیه استخدام راگذرانده اند دراین مرحله نیاز به اقدام ندارند، بدیهی است باتوجه به ضوابط درمرحله نهایی استخراج نتایج وضعیت آنها بررسی خواهد شد.
ب-با توجه به عدم تایید سابقه اشتغال تعدادی از داوطلبان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورشنمره کل نهایی این دسته از داوطلبان در مقایسه با کارنامه اولیه کاهش یافته است. لذا بدیهی است چنانچه این داوطلبان قبلا در ردیف معرفی شدگان بوده اند در گزینش نهایی بدون احتساب امتیاز سابقه اشتغال شرکت داده خواهند شد. ( لذا در صورت هرگونه سوال در خصوص سابقه اشتغال به سازمان اداری و استخدامی کشور یا وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند)

ج-داوطلبان واجد شرایطی که دراین مرحله (تکمیل ظرفیت )درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند.(ضمناً معرفی افراد براساس اولین اولویت انتخابی صورت پذیرفته است)

توجه :
۱- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
۲- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
۳- کلیه معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی وزارت آموزش و پرورش در مرحله تکمیل ظرفیت می‌بایست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در این اطلاعیه) از زمان و مکان حضور خود برای بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند.
۴- در هنگام مراجعه (برابر برنامه اعلام شده) اصل و تصویر مدارک و مستندات لازم (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»، مدارک تحصیلی لازم، عکس، مدارک مربوط به استفاده از سهمیه‌ها، مدارک مربوط به بومی بودن، تأییدیه‌های معتبر و…) به همراه داشته باشند.
۵- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (۷۰%) آزمون کتبی و سی درصد (۳۰%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.
۶- گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری، برای پذیرفته شدگان نهایی دارای سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجری دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نمی‌باشد.
۷- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه های مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی)، برعهده داوطلب خواهد بود.
۸- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند “فرم اطلاعات فردی” را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به نشانی: https://www.gozinesh.medu.ir  دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.
۹- مسئولیت‌های ناشی از خلل در استخدام افرادی که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزی را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته شدگان دارای شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و … ندارد.
۱۰- چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاری دوره اقدام خواهد نمود.
۱۱- دانشگاه مجری دوره یکساله مهارت آموزی مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضای مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود .
۱۲- رعایت کلیه شرایط و ضوابط دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی (مورخ ۱۸/۷/۱۳۹۵) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می‌باشد.
۱۳- عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

آدرس سایت ادارات کل آموزش و پرورش استانها

ردیف استان ها آدرس سایت
 ۱ آذربایجان شرقی ea.medu.ir
۲ آذربایجان غربی wa.medu.ir
۳ اردبیل ARTa.medu.ir
 ۴ اصفهان isf.medu.ir
 ۵ البرز ALBOrz.medu.ir
 ۶ ایلام ilam.medu.ir
 ۷ بوشهر bushehr.medu.ir
 ۸ چهارمحال وبختیاری chb.medu.ir
 ۹ خراسان رضوی razavi.medu.ir
 ۱۰ خراسان شمالی khn.medu.ir
 ۱۱ خراسان جنوبی skh.medu.ir
 ۱۲ خوزستان khouz.medu.ir
 ۱۳ زنجان zanjan.medu.ir
 ۱۴ سمنان semnan.medu.ir
 ۱۵ سیستان وبلوچستان sb.medu.ir
 ۱۶ شهرتهران Tehran.medu.ir
 ۱۷ شهرستانهای استان تهران Teo.medu.ir
 ۱۸ فارس fars.medu.ir
 ۱۹ قزوین caspian.medu.ir
 ۲۰ قم qom.medu.ir
 ۲۱ کردستان kurd.medu.ir
۲۲ کرمان kerman.medu.ir
 ۲۳ کرمانشاه kermanshah.medu.ir
 ۲۴ کهگیلویه وبویراحمد kb.medu.ir
 ۲۵ گلستان golestan.medu.ir
۲۶ گیلان guilan.medu.ir
 ۲۷ لرستان lorestan.medu.ir
 ۲۸ مازندران mazand.medu.ir
 ۲۹ مرکزی markazi.medu.ir
 ۳۰ هرمزگان hormozgan.medu.ir
 ۳۱ همدان hamedan.medu.ir
 ۳۲ یزد yazd.medu.ir

تذکر: لازم به توضیح است اعلام نتیجه در کارنامه به عنوان معرفی شده به منزله پذیرفته شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و همچنین سهمیه‌های استخدامی (ایثارگران و معلولین و…) و حسب مورد، کسب امتیاز لازم در مصاحبه، از بین داوطلبان واجد شرایط در این مرحله (تکمیل ظرفیت)، به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز پذیرفته‌شدگان اولیه مشخص و جهت معرفی به گزینش معرفی خواهند شد. بدیهی است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.
در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۵ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۲/۷ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری باشماره تلفن‌های ۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعداز تاریخ ۹۵/۱۲/۷ ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

برای مشاهده متن اطلاعیه در سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار