اطلاعیه ستاد عتبات دانشگاهی درباره ثبت نام زائرین ذخیره

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اطلاعیه ستاد عتبات دانشگاهی درباره ثبت نام زائرین ذخیره

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از زائرین ذخیره درخواست کرد که روند ثبت نام را مانند زائرین اصلی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، زائرین ذخیره پذیرفته شده در عتبات دانشگاهیان (دانشجویان، کارمندان و اساتید) باید مانند نفرات اصلی از ۲۵ تیر ماه با مراجعه به سایت لبیک نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام کرده و مدارک خود را تکمیل و به موقع تحویل دفتر ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل یا تدریس خود دهند.

زائرین ذخیره باید در موعد مقرر هزینه سفر را پرداخت کنند و در صورت ظرفیت در تاریخ انتخابی خود و یا هر کاروان و هر تاریخی که از سوی ستاد اعلام شود، اعزام شوند.

بر اساس آمار موجود هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد اصلی به دلیل مشکلات تحصیلی، تهیه هزینه سفر و … از اعزام انصراف می دهند؛ لذا توصیه می شود زائرین ذخیره نسبت به ارائه مدارک اعزام در زمان مقرر اقدام کنند.

گفتنی است، انتخاب زائر به عنوان ذخیره و تحویل مدارک در موعد مقرر، به منزله اعزام صد در صد نبوده و اعزام این دسته از متقاضیان منوط به انصراف زائرین اصلی است.

تمام پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان می بایست از تاریخ ۲۵ تیرماه با مراجعه به سایت لبیک نسبت به دریافت دفترچه و نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

همچنین دانشجویانی که به عنوان زائر اصلی مجردی انتخاب شده اند و درخواست اعزام به صورت متاهلی دارند نیز باید با هماهنگی با دفتر ستاد در استان تحصیل خود از اصلی مجردی به ذخیره متاهلی تبدیل وضعیت دهند.

شایان ذکر است، در دوره های گذشته تعداد زیادی از زائرین ذخیره نیز به عتبات عالیات اعزام شدند که این امر منوط به تحویل به موقع مدارک به دفاتر استانی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار