اعزام ۲۱۳ کاروان از دانشگاه‌های خوزستان به اردوی راهیان نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعزام ۲۱۳ کاروان از دانشگاه‌های خوزستان به اردوی راهیان نور

مسؤول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: در برنامه طراحی شده در اسفندماه، بیش از 8 هزار و 520 دانشجو در قالب 213 کاروان از دانشگاه‌های استان خوزستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

محمدحسین شادمان‌فر مسؤول بسیج دانشجویی خوزستان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در برنامه طراحی شده در اسفندماه با رویکرد اصلی کادرسازی بیش از 8 هزار و 520 دانشجو در قالب 213 کاروان از دانشگاه‌های استان خوزستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد؛ اعزام دانشجویان از تاریخ ۸ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در مجموع بیش از 10 هزار و 520 نفر دانشجو از ابتدای سال به اردوهای راهیان نور خوزستان اعزام شدند که 2 هزار نفر از آن‌ها دانشجویان استان خوزستان بودند.

مسؤول بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به این‌که کاروان‌های راهیان نور یکی از جلوه‌های پاسداشت دوران دفاع مقدس هستند، عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت پذیرفته، راویان رزمنده و به‌ویژه اساتید رزمنده برای روایت‌گری در کاروان‌های دانشجویی حضور خواهند داشت؛ همچنین بازدید از تأسیسات و پروژه‌های علمی ناشی از خودباوری و جهاد متخصصان ایرانی در برنامه محتوایی کاروان‌های دانشجویی قرار دارد.

وی گفت: اعزام روحانی همراه کاروان و شعار ایران سرفراز به عنوان محور محتوایی اردوهای راهیان نور دانشجویی انتخاب شد و تمام مطالب مرتبط با آن محور محتوایی طراحی شده است.

شادمان فر گفت: قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت، مقاومت و دفاع مقدس در بین دانشجویان و دستیابی به اعزام سالانه حداقل ۱۰ درصد از دانشجویان به راهیان نور تشکیل و راه‌اندازی شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار