اعطای بورس به نخبگان علوم پزشکی در رشته‌های تخصصی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعطای بورس به نخبگان علوم پزشکی در رشته‌های تخصصی دانشگاه آزاد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از افراد نخبه و برگزیدگان المپیادهای علوم پزشکی، گفت: حوزه علوم پزشکی دانشگاه در این راستا برنامه‌های مهمی در دستور کار خود دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر محسن نفر امروز در نشست استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برای حمایت از استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه طرحی آماده شده که بر اساس آن دانشجویان نخبه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند طرح موظفی خود را در دانشگاه بگذرانند. این طرح در حال بررسی است و در صورت تصویب کمک بزرگی به نخبگان دانشگاه خواهد بود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعطای بورس به افراد نخبه در رشته‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی را دومین برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی دانست و گفت: آئین‌نامه این طرح نیز آماده شده و امیدواریم در آینده نزدیک به تصویب برسد. بر این اساس افراد نخبه در رشته‌های تخصصی به شرط تعهد خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی بورس تحصیلی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی با تاکید بر اینکه باید الگوهایی که در دنیا در زمینه درمان با کیفیت وجود دارند را سرلوحه خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: این موضوع منجر به توسعه آموزش و تحقیق در حوزه پزشکی می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار