اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی پیام نور

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدهادی امین ناجی با اشاره به اعطای وام دانشجویی به بیش از ۱۲ هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸ تسهیلات وام ویژه ای را برای دانشجویان فراهم کرد و خوشبختانه میزان استقبال دانشجویان از این وام ها بسیار رضایت بخش بوده است.

وی جزئیات وام های دانشجویی را تشریح کرد و افزود: در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۸، ۵ هزار و ۹۴۱ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی، یک هزار و ۹۴۵ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۵۷۴ نفر در مقطع دکتری از وام شهریه صندوق رفاه استفاده کرده اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه در مجموع، یک هزار و ۹۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور از وام شهریه بانک طرف تعهد دانشگاه استفاده کرده اند، اظهار داشت: از این تعداد؛ یک هزار و ۱۶۱ نفر در مقطع کارشناسی، ۶۸۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۶۶ نفر در مقطع دکتری بوده اند.

ناجی همچنین به وام بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۷۷۱ نفر از دانشجویان شامل؛ ۹۱۳ دانشجوی متاهل و ۸۵۸ دانشجوی مجرد نیز وام بنیاد علوی را دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: علاوه بر وام های شهریه، به ۷۸ نفر از دانشجویان این دانشگاه نیز وام زیارت عتبات اعطا شده است که در مجموع تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۲ نفر از دانشجویان دانشگاه در نیمسال اول تحصیلی سال جاری از وام های دانشجویی بهره مند شده اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار