اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام اسامی داوطلبان جهت بررسی مدارک استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول

5 خرداد 97 – اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون پیمانی مورخ 96/10/01 (به جز رشته کارشناسی فوریتهای پزشکی)
کاربران گرامی به اطلاع می رساند اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون پیمانی مورخ 96/10/01 (به جز رشته کارشناسی فوریتهای پزشکی) اعلام شد.
توجه:
کسانی که موفق نشده اند در تاریخ اعلام شده به اداره گزینش مراجعه کنند می توانند در تاریخ 1397/03/06 الی 1397/03/07 مراجعه نمایند.

جهت مشاهده اسامی و مدارک مورد نیاز اینجا کلیک نمایید


28 اسفند 96 – اطلاعیه شماره دو آزمون استخدام پیمانی مورخ 96/10/01 (احراز مدارک)

قابل توجه پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدام پیمانی تاریخ 01 / 10 / 96 سازمان سنجش آموزش کشور متقاضی استخدام در دانشگاه علوم پزشکی دزفول

با توجه به اعلام یک و نیم برابر ظرفیت رشته های بدون مصاحبه در آگهی استخدامی شماره یک داوطلبان دعوت شده جهت بررسی مدارک آزمون استخدامی 01 / 10 / 96 دانشگاه علوم پزشکی دزفول به شرح جدول زیر اعلام می شود.

بنابراین ضروری است داوطلبان محترم(یک و نیم برابر اعلام شده) طبق جدول زمان بندی و ضمن مطالعه مجدد مفاد آگهی با در دست داشتن کلیه مدارک اشاره زیر از ساعت 9 صبح لغایت 13 به واحد مدیریت منابع انسانی دانشگاه مراجعه نمایند.

تذکر 1 : در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان حق هیچ گونه اعتراضی ندارند.

تذکر 2 :بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله ی انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

تذکر 3 : لیست اعلام شده به میزان یک ونیم برابر صرفاً جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت موقت بوده و طبق مفاد آگهی منتشره از سوی سازمان سنجش مسئولیت ناشی از عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی بر عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده خو د اظهاری زمان ثبت نام دواطلبان، پس از بررسی مدارک محرز نشود اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان، پذیرش صورت خواهد گرفت.

تذکر 4 : در خصوص داوطلبانی که در حال تحصیل در مقاطع بالاتر از مقاطع اعلام شده در آگهی می باشند، در این مرحله نیاز به ارائه گواهی انصراف نداشته و پس از طی مراحل بررسی مدارک، در صورت نیاز گواهی انصراف از تحصیل از ایشان اخذ خواهد.

مدارک موردنیاز (اصل و تصویر مدارک زیر)

1- پرینت کارنامه استخراج شده از سایت سازمان سنجش

2- چهار قطعه عکس با پشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

3- مدرک تحصیلی مندرج در شرایط احراز شغل مورد تقاضا با ارائه ی اصل و تصویر انشنامه، گواهی نامه موقت و یا گواهی فراغت از تحصیل(تارخ فراغت از تحصل مجاز باید 01 / 09 / 96 باشد).

4- اصل و تصویر پشت وروی کارت ملی

5- اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه

6- اصل کارت و تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت، معافیت و یا نامه از یگان خدمتی با قید تاریخ اتمام خدمت وظیفه و ارایه ی تصویر آن )ویژه ی برادران(.ملاک محاسبه کارت پایان خدمت یا معافیت حداکثر تاریخ 01 / 09 / 96 می باشد.

– مدارک دال برایثارگری شامل موارد زیر است:

7- ارایه ی اصل و تصویر کارت و یا گواهی ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تاریخ روز و همچنین تصویر

تمام صفحات شناسنامه پدر و همسر درصورت استفاده از سهمیه ایثارگران ویژه ی داوطلبان ایثارگر برابر مفاد آگهی آزمون مذکور.

8- گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح با تایید معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت توسعه و منابع جهاد کشاورزی( جهت استفاده از سهمیه ی ایثارگری فرزند رزمنده با قید حضور داوطلبانه در جبهه ی جنگ(برای کسانی که خدمت سربازی را گذرانده اند سه چهارم مدت در جبهه داوطلبانه محسوب می شود).

9- تصویر تمام صفحات شناسنامه پدر یا همسر در صورت استفاده از سهمیه ی ایثارگر(ویژه ی داوطلبان ایثارگر مشمول سهمیه ی جانبازان، آزادگان و رزمندگان)

10- مدارک دال بر معلولیت(ارایه ی گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی محل اقامت با قید عبارت استفاده از سه درصد سهمیه استخدامی)

11- مدارک ویژه ی کارکنان قراردادی: نامه ی گواهی اشتغال به کار از محل خدمت)با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره ملی،سمت مندرج در قرارداد تاریخ شروع و پایان قرارداد(، سوابق بیمه تایید شده، به همراه خلاصه سوابق )فرم شماره ی 502 و، تصویراولین وآخرین حکم قراردادی .

12- مدارک ویژه کارکنان شرکتی: ارائه سوابق بیمه و گواهی اشتغال مهمور به مهر و امضا شرکت و محل خدمت با ذکر تاریخ و مدت اشتغال.

13- گواهی پایان طرح و یا معافیت برای مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری و یا حکم کارگزینی پایان طرح و تصویر آنها جهت تطبیق با اصل آن.(ملاک محاسبه پایان خدمت قانونی شرکت کنندگان سایر دانشکاه 01 / 09 / 96 می باشد).

14- مدارک دال بر بومی بودن حسب موارد ذکر شده در مفاد آگهی آزمون یاد شده جهت سهمیه ی بومی شدن شامل بومی شهرستان و یا بومی استان صرفاً یکی از موارد(الف، ب، ج، د) زیر می باشد:

الف. محل تولد داوطلب و یا همسر وی با محل مورد تقاضا، شهرستان و یا استان شغل مورد نظر یکی باشد. بنابراین جهت این مورد اصل و تصویر شناسنامه داوطلب و یا همسر وی باید ارایه شود.

ب. همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(عم از شاغل و یا بازنشسته)که محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با محل ، شهرستان و یا استان مورد تقاضا یکی باشد.بنابراین جهت این مورد می بایست مدارک زیر ارایه شود:

اصل و تصویر حکم بازنشستگی(پیمانی، رسمی، نیروهای مسلح)پدر، مادر، همسر به انضمام گواهی بازنشستگی از -محل خدمت)به تاریخ روز با قید محل خدمت بازنشستگی ( و تصاویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی جهت افرادبازنشسته .

گواهی اشتغال از محل خدمت (به تاریخ روز با قید محل خدمت ) به انضمام آخرین حکم کارگزینی پیمانی، رسمی یا -نیروهای مسلح پدر ،مادر،همسر جهت افراد شاغل و تصاویر تمام صفحات کارت ملی و شناسنامه آنان.

ج.حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی داوطلب(ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان) به صورت متوالی یا متناوب در محل مورد تقاضا،شهرستان و یا استان مورد تقاضا باشد.ارائه مدارک زیر الزامی است:

1 .اصل و تصویر کارنامه های تحصیلی به تفکیک هر سال

2.گواهی اشتغال به تحصیل معتبر با قید تاریخ شروع و فراغت از تحصیل تایید شده با مهر آموزشگاه و امضای مسئول مربوطه.

د.حداقل چهار سال سابقه ی پرداخت بیمه ی یکی از افراد(داوطلب،پدر،مادر،همسر)تا تاریخ 25 / 08 / 96 در محل مورد تقاضا،شهرستان و یا استان مورد تقاضا باشد.

ارائه ی مدارک زیر برای این مورد الزامی است:

گواهی سابقه پرداخت حق بیمه حداقل چهار سال مربوط به یکی از افراد(داوطلب،پدر،مادر،همسر)از شعب پرداخت حق بیمه ممهور به مهر سازمان بیمه ی مربوطه و همچنین اصل و تصویر تمتم صفحات شناسنامه و کارت ملی فرد بیمه شده.

15- گواهی اشتغال به طرح، تمدید طرح و یا تداوم طرح داوطلبانه برای مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های فهرست اسامی)یک و نیم برابر ظرفیت رشته های بدون مصاحبه – سه برابر رشته های دارای مصاحبه: گروه فوریت های پزشکی( مدارک موردنیاز )اصل و تصویر مدارک زیر( اجباری با قید تاریخ شروع و پایان طرح به تاریخ روز)این دسته از از داوطلبان می بایست تا قبل از تاریخ 01 / 09 / 96 طرح خود را در واحدهای تابعه دانشگاه شروع کرده باشند(. گواهی تمدید طرح سایر دانشگاه ها نیز می بایست با ذکر تاریخ شروع و پایان طرح همچنین باید به تاریخ روز باشد.

16- گواهی مبنی بر موافقت با انصراف از طرح برای مشمولین برای مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات تابعه ی وزارت متبوع(غیر ازمحل جغرافیایی خدمت) می گذرانند.

17- داشتن گواهی نامه ی رانندگی ب 2 برای متقاضیان رشته های کارشناس فوریت های پزشکی .


کارجویان گرامی به اطلاع می رساند؛ فهرست داوطلبان معرفی شده جهت بررسی مدارک به دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام گردید.

تاریخ تحویل مدارک جهت احراز شرایط : یکشنبه 97/1/19 لغایت دوشنبه 97/1/20 از ساعت 9 صبح الی 13

عدم مراجعه به منزله انصراف می باشد

پذیرفته شدگان بدون هیچ چیدمانی اعلام شده اند

اطلاعات بعدی از طریق سایت دانشگاه اعلام می گردد

جهت مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار