اعلام تکمیل ظرفیت کنکورهای ارشد و دکتری پزشکی/ آغاز ثبت نام از فردا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام تکمیل ظرفیت کنکورهای ارشد و دکتری پزشکی/ آغاز ثبت نام از فردا

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی و آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت تکمیل ظرفیت برای آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی از چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ آغاز می شود و شنبه ۲۹ مهرماه ۹۶ پایان می پذیرد.

وی افزود: سعی می شود در کوتاه ترین فرصت زمانی نتیجه تکمیل ظرفیت را برای داوطلبان اعلام کنیم تا بتوانند تحصیل خود را در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ آغاز کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: حدود ۵۰ نفر ظرفیت جدید در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی و حدود ۴۰۰ نفر ظرفیت جدید آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی اعلام شده است و داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی یادآور شد: تمامی داوطلبان آزمون های دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد گروه های علوم پزشکی که در این آزمون ها شرکت کرده اند و چه پذیرفته شده و چه پذیرفته نشده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

به گزارش مهر، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ و آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) ۴ خرداد ۹۶ برگزار شده است.

نتیجه هر دو آزمون پیش از این منتشر شده است و مرحله تکمیل ظرفیت به دلیل عدم تکمیل ظرفیت در برخی کدرشته ها اعلام شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار