اعلام جزئیات نحوه دعوت به مصاحبه دکتری 97 سراسری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام جزئیات نحوه دعوت به مصاحبه دکتری 97 سراسری

حضور در مرحله مصاحبه آزمون دکتری 97 سراسری منوط به کسب حدنصاب نمره تراز کدرشته محل درج شده در فرم انتخاب رشته داوطلبان است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، نتایج اولیه به صورت چند برابر ظرفیت پذیرش در هر کدرشته امتحانی و براساس نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات خام تراز شده با توجه به ضرایب دروس امتحانی (زبان عمومی با ضریب 1، استعداد تحصیلی با ضریب 1 و دروس اختصاصی «استاندارد همتراز» با ضریب 4) و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کدرشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت نموده است، اعلام خواهد شد.

داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته اقدام می نمایند با توجه به نمره کل اکتسابی، کدرشته محل های انتخابی و حدنصاب تعیین شده توسط مؤسسات و سایر ضوابط، برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) معرفی خواهند شد. بدیهی است فردی که مجاز به انتخاب رشته شده باشد در صورت عدم دارا بودن حدنصاب نمره لازم که توسط مؤسسات تعیین می شود، برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) معرفی نخواهد شد.

بدیهی است عدم مراجعه برای مصاحبه، به منزله انصراف از پذیرش بوده و امکان آزمون کتبی یا مصاحبه مجدد در هیچ یک از دانشگاه ها و مؤسسات وجود نخواهد داشت.
شرط شرکت در مراحل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی درج کدرشته محل توسط داوطلبان در فرم انتخاب رشته اینترنتی و کسب حدنصاب کدرشته محل مورد تقاضا می باشد. به عبارت دیگر اگر داوطلبی حدنصاب کدرشته محلی را کسب نموده ولی در زمان مقرر اقدام به انتخاب رشته و درج آن کدرشته محل در فرم انتخاب رشته اینترنتی ننموده باشد، امکان شرکت در مراحل مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای وی میسر نخواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار