اعلام زمان احتمالی برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۹

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲شهرری گفت: سهمیه جذب نیرو در آموزش و پرورش استان تهران و به تبع آن در شهرستان ری از طریق «آزمون ماده ۲۸» نسبت به سال گذشته ۸۰درصد افزایش یافته که باید تلاش کنیم صددرصد این سهمیه توسط جوانان بومی جذب شود.
به گزارش خبرگزاری فارس مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری با اشاره به اینکه ثبت نام و آزمون ماده 28 امسال در مرداد ماه برگزار می شود، تصریح کرد: سازمان امور استخدامی امسال در استخدام آزمون ماده 28 حدود 3 هزار و 92 نفر به شهرستان های استان تهران (مناطق 21 گانه استان به جز شهر تهران) سهمیه جذب داده که تقریبا 10 درصد سهمیه کل کشور است.
آموزش و پرورش برای جذب نیرو می تواند هر سال به سازمان مدیریت امور استخدامی تقاضا بدهد و از فارغ التحصیلان دانشگاه ها به تناسب رشته، جنس و مکان پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه، واجدین شرایط را جذب کند که در حال حاضر آمار جذب سالانه با روش ماده 28 در کشور 30 هزار نفر است.
علی یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به لحاظ کمّی حدود ۳۵ درصد کلاس ها در شهرستان ری به دلیل کمبود معلم از طریق نیروی حق التدریس و اضافه کار تامین می شود که در تلاش هستیم با استفاده از جذب نیرو در آموزش و پرورش این کمبودها را جبران کنیم.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه۲شهرری افزود: سال گذشته سهمیه استان یک هزار و ۸۲۰ نفر بود که امسال ۸۰درصد افزایش یافته و استان این سهمیه را بین شهرستان های مختلف توزیع کرده است که باید تلاش کنیم تمام سهمیه تخصیصی را جذب نماییم.
یزدان پناه در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ری ۴ منطقه آموزش و پرورش دارد، ابراز کرد: در آزمون امسال ماده ۲۸، سهمیه تخصیص یافته به ناحیه یک شهرری ۱۵۰ نفر، ناحیه دو شهرری ۹۷ نفر، کهریزک ۱۴۲ نفر و فشافویه ۶۸ نفر است که در کل امسال در شهرستان ری ۴۵۷ نفر سهمیه برای جذب نیرو در آموزش و پرورش داریم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار