اعلام شرایط خدمات قانونی متقاضیان آزمون دستیاری فوق تخصصی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام شرایط خدمات قانونی متقاضیان آزمون دستیاری فوق تخصصی

مهلت ثبت نام در آزمون‌ دستیاری فوق‌تخصصی تا امروز ۱۰ دی تمدید شد و متقاضیان می توانند با توجه به شرایط اعلام خدمات قانونی، در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام و ویرایش سی و ششمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار رشته‌های فوق‌تخصصی پزشکی تا روز دوشنبه ۱۰ دی ماه ۹۷ تمدید شد.

آزمون کتبی سی و ششمین دوره‌ آزمون‌ پذیرش‌ دستیار رشته‌های فوق‌تخصصی پزشکی در روز ۱۱ بهمن و آزمون شفاهی این دوره از آزمون در روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن ۹۷ برگزار می شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره خدمات قانونی متقاضیان شرکت در سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی اعلام کرده است متقاضیان باید به شرایط اعلام شده توجه کنند.

بر اساس این اطلاعیه حداکثر ۵ درصد رتبه های برتر هر رشته پیشنیاز آزمون دانشنامه تخصصی شهریور ۹۷ در صورت ارائه گواهی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت مبنی بر شروع خدمات قانونی و مورد تعهد در مناطق مورد نیاز و التزام به تداوم این خدمات تا پایان شهریورماه سال بعد مجاز هستند در آزمون ورودی دوره های فوق تخصصی مربوطه شرکت کنند.

متعهدین خاص که پذیرشش آنها در مقطع تخصصی با استفاده از سهمیه مناطق محروم و سهمیه مازاد مناطق محروم قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته بودند، با رعایت تبصره ۴ بند ۳ منوط به طی نیمی از مدت تعهدات موضوعه تا مدت مقرره و بنا به معرفی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت مجاز به شرکت خواهند بود.

تبصره ۴ – بند ۳ قانون برقراری عدالت آموزشی: «ادامه تحصیل در مقاطع آموزشی بالاتر، پس از طی حداقل نیمی از مدت زمان تعهد مشمولان این بند امکان پذیر است»

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار