اعلام فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش بعد از تعطیلات نوروز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

به گزارش خبرگزاری فارس، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدام دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش بعد از تعطیلات نوروز اعلام می‌شود.

صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس از برگزاری آزمون استخدام دبیر در آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ثبت‌نام آزمون جذب آموزگار در آموزش و پرورش به اتمام رسیده است و در نهایت هم ۵۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه آزمون استخدام آموزگار در آموزش و پرورش ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون جذب دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش هم بعد از برگزاری آزمون استخدام آموزگاری برگزار خواهد شد که فراخوان آن بعد از تعطیلات نوروز اعلام می‌شود.

ستاری‌فرد درباره منابع و رشته‌های آزمون دبیری گفت: در این خصوص در حال بررسی هستیم و رشته‌ها را اعلام خواهیم کرد همچنین منابع آزمون هم تغییراتی دارد اما در نظر داریم منابع عمومی و اختصاصی آزمون دبیری همان منابع آزمون آموزگاری بود البته منابع تخصصی تغییر خواهد کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار