اعلام مهلت ارائه مدارک فراخوان جذب بهمن ۹۷ دانشگاه فنی و حرفه ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار متفرقه

اعلام مهلت ارائه مدارک فراخوان جذب بهمن ۹۷ دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای درباره متقاضیان فراخوان جذب بهمن ۹۷ اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: متقاضیان جذب دکتری فراخوان بهمن ماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک به شرح زیر اقدام کنند.

۱- اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان) رزومه علمی و فرم شماره یک

پژوهشی (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، داوری در مجله‌ی معتبر علمی و یا هیئت‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه‌ی کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه‌ی اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی / بالینی ویژه در رشته‌ی تخصصی، فعالیت‌های فناوری.

۲ ـ آموزشی : سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی.

۳- اجرایی: عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، مدارک و گواهی نامه‌های مرتبط با توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه اندازی کارگاه یا فعالیت‌های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه‌های تخصصی.

متقاضیان مدارک فوق‌الذکر را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت و یک خرداد ۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای تحویل دهند. داوطلبانی که نقص پرونده‌ی آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است. همچنین باید نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام کنند.

 

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار متفرقه