اعلام نتایج اولیه دکتری دانشگاه علوم دریایی خرمشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از اعلام نتایج آزمون دکتری این دانشگاه خبرداد و گفت: پذیرفته‌شدگان تا 11 مرداد‌ماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

دکتر اسحاق زمانی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه خرمشهر اظهارکرد: امسال 2 دانشجو در رشته زیست‌شناسی دریا گرایش جانوران دریا، 6 دانشجو در رشته تکثیر و پرورش آبزیان و 2 دانشجو در رشته بوم‌شناسی آبزیان پذیرفته شده‌اند که نتایج روی پرتال دانشگاه قابل مشاهده است.

وی افزود: امسال برای 2 رشته زیست‌شناسی دریا گرایش بوم‌شناسی و رشته فیزیک دریا به دلیل حد نصاب نامطلوب شرکت‌کنندگان پذیرش انجام نشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان تا 11 مرداد‌ماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند و نتایج نهایی پس از تأیید توسط سازمان سنجش در شهریورماه اعلام خواهد شد.

زمانی گفت: داوطلبان معترض با مراجعه به دانشگاه با ارائه مستندات و معیارهای امتیاز‌بندی سازمان سنجش توجیه خواهند شد؛ داوطلبان تا شروع کلاس‌ها برای اعتراض مهلت دارند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار