اعلام نحوه برگزاری آزمون‌های پایان ترم جهاد دانشگاهی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نحوه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی در مجتمع آموزش عالی این سازمان را تشریح کرد.

دکتر سیدعلیرضا علوی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای آزمون‌های پایان ترم جاری گفت: با توجه به ورود سویه جدید کرونا به کشور و ضرورت توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه برای مواجه با سویه جدید و براساس اختیارات واگذار شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، نحوه برگزاری آزمون ها در این موسسه نیز تعیین شد.

وی ادامه داد: تمامی آزمون‌های دروس نظری در موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خوزستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

علوی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص آزمون‌های دروس عملی در موسسه و مرکز علمی کاربردی به معاونت آموزشی موسسه و ریاست مرکز واگذار شد تا پس از انجام استعلام‌های لازم به اطلاع دانشجویان رسانده شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان بر ضرورت واکسیناسیون دانشجویان تاکید و خاطرنشان کرد: شرط حضور در موسسات و دانشگاه‌ها، ارائه کارت واکسیناسیون است لذا اگر بین دانشجویان، افرادی هستند که تاکنون برای واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده تا امتحانات با مراجعه به مراکز بهداشتی اقدام لازم را انجام دهند تا در صورتی که به هر عنوان به مراجعه حضوری به مجتمع آموزش عالی نیاز شد، با مشکلی مواجه نشوند.

علوی از انتشار شیوه‌نامه برگزاری آزمون‌های غیرحضوری در دو نسخه ویژه دانشجویان و اساتید در روزهای آتی خبر داد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار