افزایش شهریه دانشگاه آزاد بسیار اندک خواهد بود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام گفت: هر چند با توجه به نرخ تورم در کشور، یقینا دانشگاه درصدی افزایش شهریه خواهد داشت اما بسیار اندک خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین فرج‌الله براتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان که امروز (۴ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سال‌ها است که در دانشگاه آزاد اسلامی خدمتگذار دانشجویان هستیم و پس از چهار سال مسئولیت در ریاست دانشگاه آزاد خوزستان، مسئولیت معین دانشگاه‌های ایلام و خوزستان به ما سپرده شد. واحدهای استانی دانشگاه آزاد به چند منطقه تقسیم می‌شوند و هر منطقه یک مسئول دارد و بنده نیز این توفق را داشتم که خدمتگذار این دو استان باشم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: یکی از وظایف معین استان‌ها، رصد آنچه که توسط مدیران در استان‌ها می‌گذرد، است. معین در واقع نماینده سازمان مرکزی در استان‌ها است.

معین دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام گفت: افزایش شهریه دانشگاه آزاد شبیه افزایش بقیه مراکز و سازمان‌ها نیست و ما کمترین افزایش شهریه را هر ساله داریم. هر چند با توجه به نرخ تورم در کشور، یقینا دانشگاه درصدی افزایش شهریه خواهد داشت اما بسیار اندک خواهد بود. اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه نیز مانند بقیه سازمان‌ها باید از افزایش حقوق و مزایا برخوردار شوند لذا از آنجا که درآمد دولتی نداریم مجبور هستیم از طریق شهریه، مشکلات مالی را برطرف کنیم.

براتی با اشاره به نقش دانشگاه در ایفای مسئولیت اجتماعی بیان کرد: دانشگاه ما در سیل دو سال گذشته، مرکز و مقر مدیرانی بود که به صورت جهادی برای رفع مشکلات تلاش می‌کردند و اکنون نیز آماده هر گونه کمک برای خدمت کردن به مردم است. در مرکز واکسیناسیون دانشگاه نیز حدود ۶۰ هزار نفر را واکسینه کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین براتی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تقدیر و دکتر علی افروس به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار