افزایش پایگاه‌های ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل پست خوزستان از افزایش پایگاه‌های پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام کارت هوشمند ملی جهت تسریع در دریافت این کارت خبر داد.

مهران حموله با اشاره به لزوم دریافت کارت هوشمند ملی در محدودیت زمانی موجود، خواستار مراجعه متقاضیان به باجه‌های پیش ثبت‌نام در ادارات پست شد.

وی گفت: بر اساس توافقنامه همکاری پست و ثبت احوال استان خوزستان، عملیات پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام کارت ملی هوشمند بر عهده پست است و بر همین اساس، متقاضیان دریافت این کارت باید جهت پیش ثبت‌نام به ادارات پست مرکزی استان و نواحی پستی دولتی در اهواز مراجعه کنند.

مدیرکل پست خوزستان عنوان کرد: پس از انجام پیش ثبت‌نام ،نوبت ثبت‌نام نهایی متقاضیان به آنان اعلام می‌شود که باید در تاریخ و زمان تعیین شده در باجه‌های ثبت‌نام اعلامی حاضر شده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی از توسعه باجه‌های ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در اهواز و شهرستان‌های استان خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت‌های زمانی اعلام شده جهت دریافت این کارت، این اداره‌کل جهت تسریع در انجام پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام‌های کارت هوشمند ملی نسبت به افزایش پایگاه‌های ثبت نام اقدام کرده است و متقاضیان دریافت این کارت نیز با تسریع در مراجعه به ادارات و نواحی پستی دولتی نزدیک به محل سکونت خود می‌توانند در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام و دریافت کارت خود اقدام کنند.

حموله از راه‌اندازی باجه ناحیه پستی انقلاب در هفته آینده خبر داد و افزود: ادارات پست مرکزی در شهرستان‌های استان و باجه اداره‌کل پست استان خوزستان، ناحیه پستی گلستان، ناحیه فاز 2 پادادشهر و باجه پست در ادارات ثت احوال امانیه اهواز و شرق اهواز، باجه‌های فعال جهت انجام عملیات پیش‌ ثبت‌نام کارت ملی هوشمند هستند.

اخبار استان اخبار