امروز؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت ارشد بهمن 96 دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امروز؛ آخرین مهلت تکمیل ظرفیت ارشد بهمن 96 دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیمسال دوم آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی امروز جمعه ۱۳ بهمن ماه به پایان می رسد.

بنا بر اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مهلت انتخاب رشته تا پایان روز جمعه مورخه ۹۶/۱۱/۱۳ خواهد بود.

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ سازمان سنجش آموزش کشور که مطابق کارنامه صادره آن سازمان در رشته/گرایشهای دایر در دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به انتخاب رشته شده اند امکان ثبت انتخاب رشته خود در این سامانه را خواهند داشت.
به داوطلبان توصیه می شود قبل از تهیه کارت اعتباری انتخاب رشته، دفترچه راهنما را از طریق همین سامانه دریافت و پس از مطالعه دقیق آن نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.
هر داوطلب مجاز است متناسب با کد رشته امتحانی خود در رشته/گرایشهایی که مجاز به انتخاب رشته شده است حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته/محل را انتخاب نماید.
داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اول در کد رشته امتحانی دوم نیز ثبت نام و در آزمون شرکت نموده اند می توانند رشته/محلهای متناسب با کد رشته امتحانی دوم خود را بر اساس اولویت موردنظر در میان ۱۰۰ انتخاب خود درج نمایند.
داوطلبان پس از انتخاب رشته می توانند با مراجعه مجدد به این سامانه بدون خرید کارت اعتباری جدید نسبت به ویرایش رشته/محلهای انتخابی خود اقدام نمایند. در این صورت آخرین ویرایش انجام شده توسط داوطلب ملاک عمل قرار خواهدگرفت و انتخاب رشته قبلی وی فاقد اعتبار خواهد بود

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار