امروز آخرین مهلت تکمیل مدارک آزمون فلوشیپ پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امروز آخرین مهلت تکمیل مدارک آزمون فلوشیپ پزشکی

ساعت ۱۲ امشب ۲۰ فروردین ماه ۹۸ آخرین مهلت تکمیل مدارک آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) است.

به گزارش خبرنگار مهر، نتیجه بررسی مدارک مرحله اول کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از ۱۸ تا ۲۰ فروردین ۹۸ قابل مشاهده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۰ فروردین می‌توانند در صورت نقص مدرک نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی (به صورت منفرد یا ترکیبی از روش‌های ،PMP ،OSCE مصاحبه ساختارمند یا سایر روش‌های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) برگزار می‌شود.

آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون و آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها در روزهای ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

شروع دوره جهت افراد پذیرفته شده از تاریخ اول مهر ۹۸ خواهد بود.

دانشگاه موظف است پس از برگزاری آزمون کتبی، کلید سوالات آزمون را در اختیار داوطلبان قرار داده و در کل ۲۴ ساعت جهت دریافت و بررسی اعتراضات آزمون کتبی اختصاص دهد.

طبق مصوبات هشتاد و هفتمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی شرکت کنندگان آزمون‌های پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی در مرحله آزمون کتبی جهت ورود به فرآیند پذیرش دستیار و شرکت در مرحله آزمون شفاهی (اعم از مصاحبه ساختارمند، OSCE ،PMP و . ..) ملزم به کسب حداقل ۶۰ درصد از نمره کل مرحله کتبی آزمون‌های مذکور هستند.

دانشگاه موظف است پس از برگزاری آزمون شفاهی، به مدت ۲ هفته اعتراضات آزمون شفاهی را دریافت و نسبت به بررسی اعتراضات توسط گروه‌های محترم تخصصی اقدام کند.

پذیرش نهایی از طریق معدل گیری نمره آزمون کتبی، با ضریب ۲ و آزمون شفاهی با ضریب ۱ و با رعایت کلیه مقررات انجام می‌پذیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار