امکان تعویق پرداخت بخشی از شهریه در دانشگاه فنی وحرفه ای فراهم شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: برای سال تحصیلی جدید امکان تعویق پرداخت بخشی از مبلغ شهریه برای تعدادی از دانشجویان شرایط خاص در این دانشگاه فراهم شد که این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خصوص شهریه دانشجویان در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و عدم برگزاری امتحانات به صورت حضوری و به دنبال آن عدم دریافت کارت ورود به جلسه امتحان در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹ شرایط تسویه حساب بدهی قبلی دانشجویان به طور کامل مهیا نبوده بنابراین در انتخاب واحد آتی (۱۴۰۱-۱۴۰۰) دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه مطابق با مصوبه شورای آموزشی و هیأت رئیسه دانشگاه که به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود، هستند.

همچنین مطابق مصوبه هیأت امنای دانشگاه در شرایط ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی، دریافت شهریه فرهنگی وجاهت ندارد.

پرداخت شهریه فقط با کارت‌های عضو شتاب امکان پذیر بوده و دانشجویان روزانه ورودی نیمسال دوم سال ۹۷ و قبل از آن با توجه به اتمام سنوات مجاز، شهریه پرداز خواهند بود.

پس از ارسال بخشنامه مربوط «شرایط واریز مبلغ شهریه در نیمسال آینده» در صورت لزوم برای رؤسای مراکز امکان تعویق پرداخت بخشی از مبلغ شهریه برای تعدادی از دانشجویان شرایط خاص وجود دارد که این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار