امکان دریافت کارت آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ۹۶ از دوشنبه آینده

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امکان دریافت کارت آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ۹۶ از دوشنبه آینده

کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

آزمون برای ‌۱۳۲ کد رشته‌‌ امتحانی‌ در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۷ و ۸ اردیبهشت ‌ماه سال ۱۳۹۶ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه نمایند. شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره ۱ می‌باشد.

لازم به توضیح است کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه ۴/۲/۹۶ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان بایستی شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

تبصره- آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۲ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، می‌بایست کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه نمایند.

۱- آزمون‌ کدرشته‌‌های امتحانی ۱۱۲۹ (زبان و ادبیات اردو)، ۱۲۸۷ (مهندسی طراحی محیط زیست)، ۱۳۵۶ (نمایش عروسکی) و ‌‌۱۳۶۰ (مجموعه موسیقی‌) منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان‌ هریک از کد‌رشته‌های امتحانی مذکور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاریخ مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمایند.

۲- محل برگزاری آزمون برای ۶ کدرشته امتحانی شامل کدرشته‌های امتحانی ۱۱۴۷، ۱۱۴۹‌،‌۱۱۵۰‌، ۱۱۵۱ ، ۱۱۵۸ و‌ ۱۱۵۹ که ثبت‌نام آنها توسط دستگاههای اجرایی ذیربط و با هماهنگی این سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طریق اطلاعیه‌ای که هریک از ارگانهای ذیربط صادر می‌نمایند آزمون این کدرشته‌ها در تاریخهای پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد. برای این دسته از داوطلبان کارت شرکت ‌در ‌آزمون از طریق سایت سازمان صادر نشده است.

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار