انتخاب رشته بیش از ۸۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری دانشگاه آزاد/۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتخاب رشته بیش از ۸۰۰۰ داوطلب آزمون دکتری دانشگاه آزاد/۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت

انتخاب رشته آزمون دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا ظهر امروز (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) بیش از ۸۰۰۰ نفر رشته‌های این دانشگاه را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، انتخاب رشته آزمون دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی از ۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر امروز ۸ هزار و ۲۲۵ داوطلب از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش در آزمون دکتری تخصصی انتخاب رشته کردند.

مهلت انتخاب رشته آزمون دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی که از سوم اردیبهشت آغاز شده، تا دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان آزمون دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ که رشته و گرایش مورد نظر آنها در دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشته باشد و براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسazmoon.org نسبت به ثبت‌نام و انتخاب حداکثر ۸۰ رشته و محل اقدام کنند.

عدم مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب رشته اینترنتی به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی برای مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

ویرایش رشته‌محل‌های انتخابی تا پایان مهلت ثبت‌نام امکان‌پذیر است و نیازی به تهیه کارت اعتباری مجدد در این خصوص نیست و برای دریافت مجدد شناسه و رمز خریداری‌شده می‌توانند از بخش خرید کارت اعتباری ثبت‌نام کنند.

کد دسترسی انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان بر اساس این کد و پرداخت هزینه انتخاب رشته از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام امکان باز پس‌گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان توصیه می‌شود پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته، نسبت به پرداخت هزینه ثبت‌نام اقدام کنند.

آن دسته از اعضای هیأت علمی با مرتبه علمی مربی که براساس دفترچه راهنما واجد شرایط استفاده از سهمیه مربیان هستند، باید علاقه‌مندی خود به استفاده از این سهمیه را در محل مربوطه فرم انتخاب رشته اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، معرفی برای مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم باتوجه بهرشته‌محل‌های انتخابی داوطلبان در اولویت‌های ۸۰ گانه و ظرفیت پذیرش رشته‌محل‌های انتخابی خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار