انتخاب رشته دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد از فردا

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انتخاب رشته با آزمون این دانشگاه از ساعت 14 فردا 31 مرداد آغاز و تا 10 شهریور ماه 95 ادامه دارد.

وی با بیان اینکه داوطلبان باید طبق نمره، رتبه و شناسه‌ای که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کردند، انتخاب رشته کنند، افزود: برای نام‌نویسی در این دوره‌ها لازم است به پایگاه‌های اینترنت azmoon.org و sanjesh.iau.ac.ir مراجعه شود.

دانشیان یادآور شد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز همزمان با شروع نام‌نویسی از فردا منتشر می‌شود.

به گفته وی هر داوطلب می‌تواند تنها 20 رشته‌محل را انتخاب کند.

زمان اعلام نتیجه آزمون‌های دانشگاه آزاد
رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره اعلام نتایج آزمون ماهانه EPT عنوان کرد: نتایج این آزمون که جمعه 29 مردادماه همزمان در شهرهای تهران، تبریز، اهواز، کرمان، شیراز، اصفهان، آمل و مشهد برگزار شد، تا یک هفته دیگر اعلام می شود.

وی درباره نتیجه آزمون خاص کارشناسی ارشد و دکتری اظهار داشت: نتیجه این آزمونها احتمالا در نیمه دوم شهریور ماه بر روی سایت این دانشگاه قرار می گیرد.

دانشیان یادآور شد: نتیجه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همچنین در نیمه دوم شهریور 95 اعلام می شود و داوطلبان با مراجعه به سایت می توانند آن را مشاهده کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار