انتشار اطلاعیه ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه فنی وحرفه‌ای

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و پذيرش در دوره‌هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي سال 1397 مي‌رساند كه با توجه به مصوبه دهمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 96/11/30، پذيرش براي كليه رشته‌هاي دوره‌هاي مذكور در سال 1397 صرفاً براساس سوابق تحصيلي (معدل كل ديپلم) خواهد بود و با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالي اين پذيرش منحصراً براي دانشگاه فني و حرفه‌اي صورت خواهد پذيرفت.

لذا با توجه به مراتب فوق ثبت‌نام و انتخاب رشته براي دوره‌هاي مذكور بصورت اينترنتي از روز يكشنبه مورخ 97/03/06 آغاز و در روز شنبه مورخ 97/03/12 پايان مي‌پذيرد. كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (كه همزمان با ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org قابل دسترسي مي‌باشد) و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني اشاره شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام وانتخاب رشته براي پذيرش در دوره‌هاي فوق اقدام نمايند.

ضمناً به اطلاع می رساند با توجه به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای تحصیلات متوسطه، نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در سال 1398، در زمان مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار