انتشار اطلاعیه دانشگاه صنعت نفت درخصوص جزئیات مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

انتشار اطلاعیه دانشگاه صنعت نفت درخصوص جزئیات مصاحبه دکتری سال ۱۳۹۶

دعوت‌شدگان به مصاحبه آزمون دکتری ۹۶ دانشگاه صنعت نفت تا روز یکشنبه ۷ خرداد ماه فرصت دارند نسبت به ارسال مدارک لازم اقدام نمایند.

جزئیات مصاحبه آزمون دکتری ۹۶ منتشرشده از سوی این دانشگاه به شرح زیر است:

  1. حدنصاب سنجش علمی

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حد نصابهای لازم می توانند از تاریخ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ الی ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ نسبت به ارسال فرم های درخواست پذیرش و مشخصات فردی به آدرس پست الکترونیکی pgo@put.ac.ir اقدام نمایند. ارسال فرم های مزبور به منزله درخواست ثبت نام برای ارزیابی  تخصصی محسوب می گردد. بدیهی است داوطلبانی می توانند جهت ارزیابی تخصصی در هر کد رشته محل به دانشگاه درخواست ارائه نمایند که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶ آنها در رشته امتحانی مربوطه مساوی یا بالاتر از حدنصاب  اعلامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور باشد.

شایان ذکر است حد نصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرایط ۸۰ درصد حد نصاب اعلام شده برای داوطلبان آزاد خواهد بود.

  1. برنامه زمانی ارزیابی تخصصی

جدول شماره (۱): کد رشته محل‌های مورد پذیرش دانشگاه صنعت نفت و تاریخ های مراجعه حائزین شرایط مرحله ارزیابی تخصصی

کد رشته محل کد رشته امتحانی نام رشته امتحانی کد گرایش نام گرایش نام دوره ظرفیت تاریخ آزمون مصاحبه محل تحصیل
۴۱۸۵ ۲۳۵۲ مهندسی نفت روزانه ۴ ۲۲ خرداد اهواز
۴۳۵۸ ۲۳۶۰ مهندسی شیمی روزانه ۳ ۲۴ خرداد اهواز
  1. مدارک مورد نیاز:
  • تکمیل فرم شماره ۱ (در شیوه نامه اجرایی)
  • اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویری از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶
  • اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و تائیدیه ریزنمرات هر دو مقطع

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند علاوه بر اصل مدرک  کارشناسی ناپیوسته می بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۶/۹۶ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری  حرفه ای فارغ التحصیل خواهند شد، می بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۵ را همراه داشته و ارائه نمایند.

  • تمامی مدارک آپلود شده در فرم شماره ۱
  • کپی فیش بانکی به مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه آزمون مصاحبه به شماره حساب ۱۰۴۱۵۴۳۶۲۷ بانک تجارت شعبه مرکزی آبادان (کد ۱۰۴۱۰)
  • اصل حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • دفترچه صحافی شده شامل فرم مشخصات فردی و کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی، پژوهشی، فنآوری و تحقیقاتی
  1. شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان
  • احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶
  1. شرایط اختصاصی دانشگاه:

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم دوره های دکترای تخصصی می رساند، پذیرش دانشجو در دانشگاه صنعت نفت بر اساس آزمون متمرکز مرحله اول سازمان سنجش آموزش کشور(۵۰%)، سوابق آموزشی، پژوهشی و فنآوری(۲۰%) و مصاحبه علمی و سنجش عملی (۳۰%) در رشته های مهندسی نفت(کد ۲۳۵۲) و مهندسی شیمی(کد ۲۳۶۰) به صورت ورودی از نوع روزانه صورت می پذیرد.

زمان انجام مصاحبه تخصصی:

کلیه داوطلبانی که در بازه زمانی ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ الی ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ نسبت به ارسال فرم های درخواست پذیرش و مشخصات فردی به آدرس پست الکترونیکی pgo@put.ac.ir اقدام نموده اند لازم است جهت انجام مصاحبه تخصصی (رشته مهندسی نفت(کد ۲۳۵۲) در تاریخ دوشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۲۲۲ و مهندسی شیمی (کد ۲۳۶۰) در تاریخ چهارشنبه ۲۴/۰۳/۹۶) مطابق ساعات اعلام شده توسط دانشگاه(که متعاقباً از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان محترم رسانیده خواهد شد) جهت انجام مصاحبه به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

  1. محل برگزاری مصاحبه:

محل برگزاری  مصاحبه به شرح ذیل اعلام می گردد:

 اهواز- ابتدای جاده آبادان- دانشکده نفت اهواز- گروه مهندسی نفت (تلفن تماس: ۰۶۱۳۵۵۵۱۰۱۹) و گروه مهندسی شیمی (تلفن تماس: ۰۶۱۳۵۵۵۰۸۶۸)

جهت مشاهده اطلاعیه در سایت دانشگاه اینجا کلیک نمایید

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار