انتشار 17 عدد Watch Face در فروشگاه گوگل پلی برای Android Wear

دسته ها: اخبار

 

Watch Face اپلیکیشن هایی که با آن میتوانید ظاهر داخلیAndroid wear  خود را دگرگون کنید.دیروز گوگل با انتشار 17 تصویر زیبا برای Android wear کاربران را قادر ساخت تا بتوانند آنها را دریافت نموده و مورد استفاده قرار دهند.برای مشاهده این تم ها با ما همراه باشید.

سیستم عامل اندروید ویر به منظور در دست گرفتن بازار گجت های پوشیدنی توسط گوگل منتشر شد که میتوان اولین Smartwatch با سیستم عامل Android Wear را ساعت LG G Watch دانست و ساعت Motorola Moto 360 نیز اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل   Android Wearمیباشد که صفحه نمایش آن گرد است.

اکنون گوگل اقدام به دگرگونی این گجت ها با استفاده از واچ فیس هایی کرده که دیروز منتشر شد.البته این واچ فیس ها رایگان است و به راحتی کابران ایرانی هم میتوانند اقدام به دریافت این تصاویر برای ساعتهای خود نمایند ولی در بین این 17 واچ فیس دو عدد از آنها برای ساعت های اندرویدی رایگان نبوده و قیمت اعلام شده آنها در فروشگاه گوگل برابر با ۹۹ سنت است.

در بین این واچ فیس ها به برندهایی چون Rowley و Lulu Frost و یا تصاویر شخصیت‌های کارتونی مثل Angry Birds و Moomin و همچنین فیلم معروف Terminator می‌توان اشاره کرد.گوگل قبلا هم واچ فیس هایی را در اختیار توسعه دهندگان و در فروشگاه گوگل پلی قرار داده بود که این بار اقدام به انتشار این 17 نمونه کرده است.

تمامی این واچ فیس ها را میتواند در زیر ببینید.

منبع:Slashgear

اخبار