انحلال دانشگاه آزاد هندیجان با نظر کارشناسان وزارت علوم صورت گرفت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه آزاد بندر هندیجان گفت: دلیل دستور انحلال دانشگاه آزاد هندیجان این است که فضای نامناسبی داشته و امکانات برای تجهیزات آزمایشگاه ندارد و ملک دانشگاه آزاد هندیجان نیز هنوز استیجاری است.

مازیار نوعی اظهار داشت: مرکز دانشگاهی هندیجان حدود 400 دانشجو، 7 رشته گرایش، 7 عضو هیئت‌علمی و 8 نفر کارمند دارد؛ در اسفندماه 1393 مسئولیت دانشگاه آزاد هندیجان را بر عهده گرفتیم و هدفمان ارتقای سطح کیفی و کمی این مجموعه است.

وی افزود: بازرسان وزارت علوم به‌صورت دوره‌ای در سال 93 از دانشگاه آزاد هندیجان بازدید کردند نتیجه این بازرسی و بازدید طی نامه‌ای به استان و مرکز هندیجان اعلام کردند که این دانشگاه باید منحل و جمع‌آوری شود.

رئیس دانشگاه آزاد بندر هندیجان بیان کرد: دلیل دستور انحلال دانشگاه آزاد هندیجان این است که فضای نامناسبی داشته و امکانات برای تجهیزات آزمایشگاه ندارد. و ملک دانشگاه آزاد هندیجان نیز هنوز استیجاری است.

وی گفت: بعد از مدتی به فضای دانشگاه هندیجان رسیدگی کرده و مشکلات آن را برطرف کردیم و طرحی دادیم که هندیجان بتواند از تجهیزات آزمایشگاهی ماهشهر استفاده کند و هر رشته‌ای که در واحد ماهشهر است در اختیار هندیجان نیز قرار بدهیم.

نوعی عنوان کرد: عملاً باید هندیجان پردیس ماهشهر شود تا بتوانیم اصل دانشگاه را در هندیجان حفظ کنیم. ما به دنبال ساخت ساختمان دانشگاه برای هندیجان هستیم تا از این وضعیت نامناسب خارج شود و بتواند استقلال خود را در آینده به دست آورد و به‌صورت واحد در خدمت جامعه جوان شهرستان باشد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار